اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

استقبال حماس از دستیابی فلسطین به کشور ناظر غیرعضو

خبرگزاری فارس: جنبش حماس با استقبال از دستیابی فلسطین به کشور ناظر غیر عضو در مجمع عمومی سازمان ملل آن را دستاوری برای ملت فلسطین برشمرد.

استقبال حماس از دستیابی فلسطین به کشور ناظر غیرعضو

به گزارش خبرنگار فارس از رام‌الله، «عزت الرشق» طی اظهاراتی در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: از تصمیم مجمع عمومی سازمان ملل برای اعطای عنوان کشور ناظر غیر عضو به فلسطین استقبال می‌کنیم و آن را دستاوردی برای ملت خود می‌دانیم با وجود اینکه ملت فلسطین مستحق بیشتر از اینهاست.

وی افزود: ما بر این مسئله تاکید داریم که باید این طرح در چارچوب درست به عنوان بخشی از دیدگاه و راهبرد ملی مبتنی بر مقاومت و پایبندی به حقوق و اصول ملی و عدم چشم پوشی از حتی یک وجب از خاک فلسطین (از دریای مدیترانه تا رود اردن) قرار گیرد.

وی افزود ما برای آزادسازی سرزمین فلسطین و تشکیل کشور فلسطین به ملت قهرمان و مقاومت دلاور خود چشم امید دوخته‌ایم.. این حق ما در تاسیس کشور باید به زور گرفته شود.. و قرار نیست کسی بخششی به ما بکند.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد شب گذشته با اکثریت 138 رای موافق در مقابل 9 رای مخالف و 41 رای ممتنع با درخواست طرف فلسطینی برای پذیرش فلسطین به عنوان "دولت ناظر" در این سازمان موافقت کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول