اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

دشمنان دست برتر جمهوری اسلامی را در جهان مشاهده می‏کنند

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: دشمنان اعتراف می‏کنند که قدرت ایران انکارناپذیر است و دست برتر جمهوری اسلامی را در جهان آشکارا مشاهده می‏کنند.

دشمنان دست برتر جمهوری اسلامی را در جهان مشاهده می‏کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر حاضر در رزمایش الی‏بیت‏المقدس اظهار داشت: در عصری زندگی می‏کنیم که پرچم اسلام به دست فرزند برومندی از پیامبر اسلام(ص) نهاده شده است و انقلاب اسلامی به رهبری امام خامنه‏ای در عرصه جهانی قدرت‏نمایی می‏کند.

وی با بیان اینکه باید قدر این زمان را که خداوند به ما هدیه کرده است بدانیم، عنوان کرد: در شرایطی قرار گرفته‏ایم که می‏توانیم برای اسلام عزت‏آفرین باشیم؛ اما اگر بد عمل کنیم، برای اسلام و پیامبر و ائمه معصومین(ع) شرم‏آفرین خواهیم بود.

استاندار سمنان اضافه کرد: آنانی که پشت سر ولایت‏فقیه قرار ندارند، مطمئن باشند که در پشت سر یزید و یزیدیان حرکت می‏کنند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در عرصه‏های جهانی در میدان منازعه با استکبار جهانی سکوت می‏کنند حتما در این منازعه با سکوت خود با مستکبران همراهی دارند، افزود: اکنون زمانی است که باید عاشورایی بود و عاشورایی عمل کرد.

رهی اظهار داشت: دشمنان اعتراف می‏کنند که دست برتر جمهوری اسلامی را در جهان مشاهده می‏کنند و این دست قدرتمند در حقیقت، قدرت رهبری و ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی اکنون در سراسر دنیا علیه مستکبران نقش‏آفرینی می‏کند، افزود: از لبنان تا غزه و در جای‏ جای منطقه خاورمیانه بلکه در سراسر جهان، ایران اسلامی در دفاع از مظلومان حضوری فعال دارد.

استاندار سمنان تصریح کرد: اکنون کسانی می‏توانند ادعا کنند حسینی‏ هستند که کلمه به کلمه فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی را اطاعت کنند و از تعبیر و تفسیر‏های بدون قاعده و سلیقه‏ای بیانات ایشان پرهیز دارند.

وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی مظهر آزادی است و کسی در بیان اندیشه‏های خود محصور نیست، افزود: در صحنه‏های نبرد و در مسایل کلی مربوط به ایران اسلامی، همه باید پشتیبان رهبری و مطیع محض اوامر ایشان باشند و شایسته نیست هر کس هر سلیقه و هر حرفی را به میدان بیاورد.

رهی خاطرنشان کرد: بسیجیان با خدای خود و پیامبر اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع) پیمان بسته‏اند و تا پای جان در حفظ آرمان‏های انقلاب اسلامی و اسلام عزیز از پای نخواهند ایستاد.

وی از حضور باشکوه بسیجیان در رزمایش الی‏ بیت‏المقدس و تلاش سپاه استان سمنان در برگزاری این رزمایش باشکوه تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رزمایش 10 هزار نفری گردان‌های واکنش سریع «الی بیت‌المقدس» به طور هم‏زمان در سطح استان سمنان در حال برگزاری است.

رزمایش‌ الی بیت‌المقدس با نام «لبیک یا رسول‌الله» در سطح استان در پنج شهرستان میامی، شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار انجام می‏شود.

این رزمایش به استعداد 27 گردان بیت‏المقدس و با حضور 9 گردان امام حسین (ع) و 9 گردان الزهرا(س) برگزار می‌شود.

برنامه‏های طرح‏ریزی شده در این رزمایش شامل دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، مقابله با اغتشاشات، دفاع از مراکز حساس، ‌ایست و بازرسی، کمین و ضدکمین بر اساس طرح‏های مصوب بوده و بسیجیان استان سمنان، با توجه به تهدیدات داخلی این رزمایش را انجام می‌دهند.

در استان سمنان بیش از 217 دسته عملیاتی تحت عنوان گردان‏های واکنش سریع بیت‏المقدس تشکیل شده است و این گردان‏ها شامل 147 دسته واکنش سریع ذوالفقار و 70 دسته واکنش سریع بیت‏المقدس هستند.

مکان برگزاری این رزمایش در شاهرود، میامی و گرمسار در منطقه عمومی این شهرستان‏هاست و در دامغان در اردوگاه قدس و در سمنان و مهدیشهر که به صورت مشترک برگزار می‏شود، در اردوگاه قدس است.

تعداد افراد شرکت کننده در این رزمایش 10 هزار نفری در شهرستان سمنان یک هزار و 800 نفر، شاهرود 2 هزار و 400 نفر، دامغان یک هزار و 700 نفر، گرمسار یک هزار و 250 نفر، میامی یک هزار و 250 نفر و مهدیشهر یک هزار و 100 نفر است.

انتهای پیام/2249/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول