اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان:

امام حسین(ع) با نثار خون خود بشریت را آگاهی بخشید

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان با صدور پیام مشترکی در خصوص عبور کاروان ضریح بارگاه امام حسین(ع) از استان عنوان کردند: امام حسین(ع) با نثار خون خویش درخت اسلام را آبیاری و بشریت را شعور و آگاهی بخشید.

امام حسین(ع) با نثار خون خود بشریت را آگاهی بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در پیام مشترک حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی و حبیب‌الله دهمرده با ابراز ارادت به ساحت ملکوتی سرور و سالار شهیدان به عنوان حماسه‌ساز ماندگار تاریخ، آمده است: امام حسین(ع) آموزگار بزرگ ایثار و شهادت با نثار خون خویش درخت اسلام را آبیاری و بشریت را شعور و آگاهی بخشید.

در این پیام با اشاره به اینکه امام حسین(ع) چگونه زیستن را به ما آموخت، عنوان شده که خداوند را شاکریم که در سایه روح حقیقت، مردم ولایتمدار لرستان در ایام محرم و صفر، از فیض و لطف الهی بهره‌مند گشته و همراه با دیگر محبان اهل بیت(ع) در آیین‌های باشکوه عزاداری سرور و سالار شهیدان شرکت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار لرستان در پیام خود آورده‌اند: مردم متعهد و دیندار لرستان از دیرباز به ولایتمداری و عشق به ائمه اطهار به‌ویژه سبط نبی مکرم اسلام(ص) مشهور بوده و عشق و ارادت به اباعبدالله الحسین(ع) در اعماق قلب همه ما، حقیقتی انکارناپذیر است.

در این پیام تأکید شده است: اینک که کاروان ضریح 6 گوشه مطهر امام حسین(ع) قرار است، در ایام حزن و اندوه محرم از لرستان عبور کند فرصت مغتنم زیارت و بهره‌مندی از برکات الهی و فیوضات معنوی این ضریح تابناک نصیب ما می‌شود.

کاروان ضریح بارگاه امام حسین(ع) 11 و 12 آذرماه در مسیر حرکت به سمت کربلا از استان لرستان عبور می‌کند.

انتهای پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول