اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز:

سایپا به رده ششم خود در جدول قانع نیست

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: قرار گرفتن تیم ما در رده ششم جدول اگر چه با ارزش است‏ اما هرگز به این رتبه قانع نخواهیم بود.

سایپا به رده ششم خود در جدول قانع نیست

ابراهیم صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به دیدار تیمش برابر نفت تهران اظهار داشت: بازی‌های لیگ برتر به روزهای حساس و سخت خود نزدیک شده و تیم‌ها با شناختی که از توان رقبای خود دارند در هر دیدار برای پیروزی به زمین می‌روند.

وی با اشاره به دیدار اخیر تیمش برابر نفت تهران گفت: در این بازی هر 2 تیم برای پیروزی می‌جنگیدند و تا دقایق پایانی برای گلزنی مبارزه کردیم‏ اما شرایط به سمتی رفت که هیچ یک از دروازه‌ها باز نشد.

هافبک با تجربه نارنجی‌پوشان کرجی در پاسخ به این پرسش که آیا ضعف خط حمله سایپا و نفت موجب شد که 2 تیم با تساوی و بدون زدن گل زمین را ترک کنند، گفت: امروز تمام تیم‌های کشورمان و حتی تیم ملی با مشکل گلزنی مواجه هستند اما در این بازی شرایط تاکتیکی 2 تیم به صورتی بود که باز کردن دروازه حریف سخت می‌شد.

صادقی افزود: از آنجایی که سایپا و نفت نمی‌خواستند انتحاری بازی کرده و ریسک زیادی را بپذیرند‏، از دروازه‌های خود با قدرت دفاع کرده و همین امر موجب شد که مهاجمان فرصت زیادی برای زدن گل نداشته باشند.

وی تأکید کرد: این بازی یک رقابت سخت فیزیکی و درگیرانه درون زمین بود و معتقدم که تساوی برای هر 2 طرف نباید نتیجه بدی باشد.

هدف سایپا قرار گرفتن در جمع 3 تیم نخست جدول است

هافبک نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر همچنین درباره جایگاه ششم سایپا در جدول رده بندی اشاره کرد و گفت: ما با کسب نتایج خوب طی هفته‌های اخیر در جایگاه ششم جدول قرار داریم و تلاش می‌کنیم که در هفته‌های باقی مانده به جمع سه تیم بالای جدول صعود کنیم.

صادقی تأکید کرد: هدف ما رسیدن به جمع سه تیم برتر است‏، بنابراین به شرایط امروز قانع نشده و با کسب نتایج بهتر از این جایگاه عبور خواهیم کرد.

وی در پایان تصریح کرد: تحقق این مهم نیازمند تلاش بیشتر مجموعه تیم و حمایت مردم است و امیدواریم در نیم فصل دوم بتوانیم به این هدف دست یابیم.

انتهای پیام/2302/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول