اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز:

مقابل صبا فقط به 3 امتیاز فکر می‌کنیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: در دیدار برابر صبا تنها به فکر کسب 3 امتیاز هستیم و برای پیروزی به میدان می‌رویم.

مقابل صبا فقط به 3 امتیاز فکر می‌کنیم

ابراهیم صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روزهای حساسی را سپری می‌کند، یک پیروزی و یا شکست جایگاه تیم‌ها به ویژه در بالای جدول را به طور کامل تغییر می‌دهد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر میان تیم‌های نخست تا دهم جدول تنها 5 امتیاز فاصله است و با یک پیروزی 3 امتیازی، تیم‌های رده پنجم و ششم به صدر جدول صعود و با یک شکست به رتبه یازدهم سقوط می‌کنند.

هافبک با تجربه نارنجی‌پوشان کرجی تاکید کرد: بنابراین در چنین شرایطی تنها کسب 3 امتیاز موجب می‌شود که تیم‌ها در کورس رقابت قهرمانی حضور داشته و شکست و تساوی چندان تفاوتی با هم ندارد.

صادقی افزود: بنابراین در هفته پانزدهم که ما باید در کرج میزبان صبا باشیم، تنها به فکر کسب 3 امتیاز از این دیدار حساس هستیم و با تمام توان برای رسیدن به پیروزی مبارزه خواهیم کرد.

وی با اشاره به دیدار این هفته تیمش در ورزشگاه انقلاب کرج اظهار داشت: در این دیدار ما از امتیاز میزبانی برخوردار هستیم و از سوی دیگر کادر فنی سایپا به طور کامل از صبا شناخت دارند.

کاپیتان نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان ادامه داد: نقطه قوت صبا در خط حمله بوده و این تیم تاکنون موفق به زدن 17 گل طی 14 رقابت شده است، یعنی اینکه آنها در هر بازی حداقل یک بار دروازه حریف را باز کرده‌اند.

صادقی تاکید کرد: بنابراین اگر می‌خواهیم برابر صبا و در ورزشگاه خانگی خود موفق باشیم، ابتدا باید راه‌های گلزنی حریف را بسته و سپس به فکر باز کردن دروازه صبا باشیم.

وی در پایان گفت: با توجه به انگیزه‌ای که بازیکنان سایپا برای قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر دارند، در این دیدار تنها برای کسب پیروزی به میدان رفته و اجازه نمی‌دهیم 3 امتیاز با ارزش این بازی از دست برود.

انتهای پیام/64001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول