اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با احداث خط انتقال دوم آب شرب به بوکان

مشکل کم‌آبی بوکان رفع می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: مشکل کم‌آبی بوکان با احداث خط انتقال دوم آب شرب به این شهرستان رفع می‌شود.

مشکل کم‌آبی بوکان رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده در جلسه شورای اداری بوکان اظهار داشت: با توجه به افزایش جمعیت شهرستان بوکان در سال‌های اخیر روند افزایش جمعیت سبب بروز مشکل کم‌آبی در سطح این شهر می‌شود.

وی افزود: پیش‌بینی شده است تا در سال آینده با احداث خط انتقال دوم آب شرب به شهر بوکان و تخصیص بودجه برای این امر مشکل آب بوکان رفع شود.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: اولویت دولت رفع مشکلات مناطق محروم است از این جهت فرمانداران و شهرداران استان باید به این مناطق توجه کرده و برای ساماندهی این مناطق تلاش کنند.

استاندار آذربایجان غربی تعامل، همکاری و همدلی با مسئولان و مردم را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: امروز مسئولان باید در راستای خدمت صادقانه برای خدا و خدمت به مردم در مسیر انقلاب حرکت کنند چرا که خدمت صادقانه مسئولان به مردم موجب دلگرمی و پایبندی بیشتر آنها به نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

جلال‌زاده با بیان اینکه بالاترین شأن کارگزاران نظام و رسالت مسئولان، خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است، تصریح کرد: طی سال‌های گذشته مردم بارها با حضور گسترده در عرصه‌های مختلف حمایت و وفاداری خود را از نظام و انقلاب به اثبات رسانده‌اند از این رو مسئولان وظیفه دارند با خدمتگزاری و تلاش شبانه‌روزی خود این وفاداری را پاسخ دهند.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با قدردانی از خدمات دولت به مناطق محروم و دورافتاده گفت: خدمات دولت و نظام به مناطق محروم به گونه‌ای است که حتی دشمنان نیز به آن اذعان می‌کنند.

محمدقسیم عثمانی با اشاره به جمعیت بالای شهرستان بوکان و مهاجرپذیری آن اظهار داشت: تدوین برنامه طولانی‌ مدت برای تأمین آب شرب و فضاهای آموزشی این شهرستان ضروری است.

انتهای پیام/61008/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول