اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

هیچ واحدی بدون خدمات زیربنایی افتتاح نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: هیچ واحدی از طرح مسکن مهر بدون خدمات زیربنایی از قبیل آب، برق، گاز و فاضلاب افتتاح نمی‌شود.

هیچ واحدی بدون خدمات زیربنایی افتتاح نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه خلیل محبت‌خواه در جلسه بررسی روند اجرایی طرح‌های مسکن مهر شهرستان سلماس اظهار داشت: شرکت‌های خدمات‌رسان برای تامین خدمات زیربنایی واحدهای مسکونی مهر همکاری خوب و مطلوبی دارند.

وی افزود: روند اجرای طرح‌های مسکن مهر در استان آذربایجان غربی مطلوب و رضایت‌بخش است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به وضعیت واحدهای مسکن مهر در استان اضافه کرد: بیش از 26 هزار واحد مسکن مهر در استان در حال اجراست که این واحدها از 60 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند.

محبت‌خواه تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده پیش‌بینی می‌شود 10 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری در استان به متقاضیان واگذار شود.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: به غیر از شهرستان‌های نقده و سلماس در تمام شهرستان‌های استان آذربایجان غربی روند اجرای طرح مسکن مهر مطلوب است که در این شهرستان‌ها از تعاونی‌ها خلع ید و ادامه کار به قرارداد سه‌جانبه واگذار شده است.

محبت‌خواه اظهار داشت: با ورود قرارداد سه‌جانبه به مرحله ساخت‌وساز در این شهرستان‌ها اکنون اجرای طرح‌ها از سرعت خوبی برخوردار شده که با ادامه روند فعلی پیش‌بینی می‌شود عقب‌ماندگی این طرح‌ها جبران شود.

فرماندار سلماس نیز در این جلسه گفت: در قالب طرح مسکن مهر در حال حاضر 200 واحد در سلماس در دست ساخت است.

مرتضی نظری متذکر شد: با تبدیل تعاونی‌ها به قراردادهای سه‌جانبه پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن مهر در سلماس از 18 درصد به 51 درصد رسیده و پیش‌بینی می‌شود تا خرداد سال آینده 180 واحد به بهره‌برداری کامل برسد.

انتهای پیام/61008/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول