اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر نوجوانان

بدرقه نفت با 2 گل صبا

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دیدار خانگی مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پایانی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به کسب سومین پیروزی این فصل شد.

بدرقه نفت با 2 گل صبا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفتمین هفته از دور رفت مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور همچون هفته‌های دوم و پنجم بازی‌ها برای تیم فوتبال نوجوانان صبای قم نتیجه بسیار خوبی در بر داشت و طی آن صبایی‌ها پنجشنبه شب در میزبانی از رقیب آبادانی خود سومین برد این فصل را کسب کرده و به نزدیکی رقبا رسیدند.

فوتبالیست‌های نوجوان و آینده‌دار صبای قم در سومین بازی خانگی این فصل خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم میزبان تیم فوتبال نوجوانان صنعت نفت آبادان بودند و در پایان بازی را با حساب دو بر یک به سود خود به پایان بردند.

صبای قم در حالی که ترکیبی از بهترین‌های فوتبال نوجوانان قم را در اختیار دارد در هفته دوم بازی‌های این فصل در یک مسابقه خانگی برابر تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به میدان رفته و آن بازی را با پیروزی سه بر دو پشت سر گذاشته بود و در هفته پنجم نیز با نتیجه دو بر یک تیم شهرداری اندیمشک را از پیش رو برداشته بود.

فوتبالیست‌های آینده دار صبای قم این بار نیز در حضور تماشاگران قمی در یک نیمه دو گل زدند و در پایان 90 دقیقه رقابت سخت و نفس گیر با رقیب سرسخت خود، دو بر یک پیروز شدند تا بدین ترتیب جمع امتیازات خود را با احتساب یک تساوی خارج از خانه در شیراز به عدد 10 برساند.

صنعت نفت آبادان یکی از رقبای صبای قم در این گروه است که با شکست دو بر یک برابر تیم فوتبال نوجوانان صبا خود را اکنون در جمع تیم‌های نیمه پایین جدول می‌بیند، در حالی که صبای قم با کسب سه امتیاز این بازی به رده چهارم جدول صعود کرد.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم این بازی را در حالی به سود خود به پایان برد که حریف آنها در لحظات پایانی نیمه اول به دلیل اخراج یکی از بازیکنان کلیدی‌اش به سبب خطای عمد 10 نفره شد و این مسئله کار تیم نوجوانان صبا برای پیروزی در این بازی را آسان‌تر کرد.

با نتایجی که در هفته هفتم و پایانی از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور رقم خورد، در گروه دوم هم‌اکنون صبای قم دارای 10 امتیاز است و بدین ترتیب خود را به جمع چهار تیم اول جدول رده‌بندی لیگ برتر رسانده است.

انتهای پیام/78002/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول