اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات قرآن کریم در خراسان رضوی آغاز شد

خبرگزاری فارس: سی و پنجمین دوره مسابقات قرائت،حفظ ،ترتیل و مفاهیم قرآن کریم در شهرستان‌های خراسان رضوی مرحله شهرستانی به جز مشهد مقدس آغاز شد.

مسابقات قرآن کریم در خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، این دوره از مسابقات در دو مقطع شکوفه‌ها و بزرگسالان دربخش خواهران و برادران با برگزاری آزمون مفاهیم عمومی در سطح شهرستان‌های استان آغاز شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: آزمون مفاهیم عمومی پیش شرط شرکت درسی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ ،قرائت و ترتیل قرآن کریم است.

حجت‌الاسلام سعید آخوندی افزود: آزمون عمومی ویژه بزرگسالان بوده که شامل نیمه اول جزء سی قرآن کریم و برگرفته از ترجمه قرآن حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی است.

وی اظهار داشت: آزمون مذکور در شهرستان‌های مشهد ،طرقبه شاندیز، فریمان ،سرخس ،رشتخوار و خواف جمعه هفته آینده برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: این آزمون تنها برای مقطع بزرگسال برگزار می‌شود و شامل مقطع شکوفه‌ها نخواهد بود.

وی اظهار داشت: مقطع شکوفه‌ها شامل افرادی می‌شود که زیر 16 سال سن دارند.

مرحله شهرستانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در دو رده سنی شکوفه‌ها و بزرگسالان در بخش خواهران و برادران تا بیست و چهارم در شهرستانها و مرحله استانی بیست و هشتم تا یکم دی ماه امسال در سبزوار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول