اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور

صبای قم در میهمانی هیئت هندبال آمل به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم هندبال صبای قم در چهارمین هفته دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور مقابل تیم هیئت هندبال آمل صف آرایی می‌کند.

صبای قم در میهمانی هیئت هندبال آمل به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون هندبال کشورمان، دیدارهای هفته چهارم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور جمعه این هفته در شش شهر به انجام می‌رسد.

12 تیم حاضر در مرحله گروهی رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور این هفته در شش مسابقه از گروه‌های دوگانه برابر یکدیگر در حالی به میدان می‌روند که تیم هندبال صبای قم باید در دومین بازی خارج از خانه برابر تیم هیئت هندبال آمل به میدان برود.

صبای قم از سه دیدار قبلی خود از گروه نخست مرحله مقدماتی لیگ دسته اول هندبال دو بار در خانه و یک بار در میهمانی رقبا به میدان رفته است که در هر سه دیدار با اقتدار و با اختلاف بسیار زیادی موفق به کسب پیروزی و سه امتیاز شده است.

در این بازی‌ها تیم هندبال صبای قم در هفته نخست توانست با حساب 40 بر 27 از سد میهمان خود تیم هیئت هندبال یزد عبور کند در حالی که نماینده شایسته هندبال قم در هفته دوم در میهمانی تیم هیئت هندبال کرمانشاه با حساب 30 بر 24 صاحب برتری شد.

هندبالیست‌های صبای قم در هفته سوم که جمعه بیست و ششم آبان ماه به انجام رسید توانستند در دومین بازی خانگی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم تیم هیئت هندبال زنجان را با حساب 34 بر 14 شکست دهند.

بدین ترتیب در شرایطی که دیدارهای این فصل لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور در ۲ گروه شش تیمی برگزار می‌شود و صبای قم تا پایان هفته سوم با سه پیروزی در مکان نخست گروه نخست ایستاده است، در گروه دوم نیز ذوب آهن در صدر جدول قرار دارد.

در هفته‌ای که تیم هندبال صبای قم صدرنشین گروه نخست در ادامه روند رو به رشد خود 34 بر 14 تیم هیئت هندبال زنجان را شکست داد، بازی تیم‌های مدعی و بالای جدولی هیئت هندبال یزد و پارس مس فلاورجان با تساوی 24 بر 24 پایان یافت.

این در حالی است که جدال حساس تیم‌های ثامن‌الحجج آمل و هیئت هندبال کرمانشاه هم در حالی که با نتیجه 17 بر 16 به سود تیم آملی در جریان بود با کنار کشیدن نماینده هندبال کرمانشاه از زمین مسابقه نیمه تمام ماند تا مدعیان عصر فردا به صورت هم‌زمان در هفته چهارم مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

انتهای پیام/78002/ب 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول