اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اصلانی

دوره بازیگری سینما در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مؤسسه تئاتر طراوت قم از برگزاری دوره بازیگری سینما با حضور فرهاد اصلانی، بازیگر نقش عبیدالله بن زیاد در فیلم مختارنامه در قم خبر داد.

دوره بازیگری سینما در قم برگزار می‌شود

 محمدرضا شاهمردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری کارگاه بازیگری سینما اظهار کرد: در این کارگاه تفاوت بازیگری سینما و تئاتر آموزش داده می‌شود.

وی عنوان داشت: در این دوره علاوه بر مؤلفه‌های بازیگری در سینما و تلویزیون، راهکارهای فعالیت هنرجو برای ورود به عرصه سینما و تلویزیون تبیین می‌شود.

مدیر مؤسسه تئاتر طراوت قم تصریح کرد: سخنانی درباره نقش فرهاد اصلانی در سریال مختار به عنوان عبیدالله در این کارگاه مطرح می‌شود.

وی یادآور شد: ثبت‌نام کارگاه بازیگری از ابتدای آذر شروع می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از نحوه ثبت‌نام با سامانه پیام کوتاه 30002828300300 ارتباط برقرار کرده یا به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مراجعه کنند.

شاهمردی خاطر نشان کرد: کسانی که در این دوره شرکت می‌کنند باید سه سال سابقه حرفه‌ای آنها از سوی مؤسسه تئاتر طراوت مورد تایید قرار گیرد.

کارگاه بازیگری سینما در دهه آخر محرم با حضور فرهاد اصلانی بازیگر مشهور سریال مختار برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به دوره فن بیان در این مؤسسه اظهار کرد: 17 نفر هنرجو در این دوره ثبت‌نام کردند که با شرکت در این دوره با فن بیان آشنا می‌شوند.

مدیر مؤسسه تئاتر طراوت قم خاطر نشان کرد: نخستین دوره فن بیان در استان قم زیر نظر ریحانه سلامت در سال‌های 88 و 89 در قالب 20 جلسه برگزار شد.

وی از برگزاری دومین دوره فن بیان بازیگری خبر داد و افزود: برگزاری دوره‌های تخصصی کمک می‌کند تا به شکل جزئی و تخصصی روی این ویژگی شاخص از بازیگری کار کنیم.

شاهمردی یادآور شد: یک بازیگر برای اینکه بتواند بازیگر خوب و اثرگذاری باشد باید همواره تلاش کند خود را در پنج مؤلفه روح، روان، بدن، بیان و ذهن تقویت کند.

وی عنوان داشت: نگاه مؤسسه تئاتر طراوت به مقوله بازیگری تخصصی است بنابراین به شکل تخصصی و جزء به جزء مؤلفه‌های بازیگری را تقویت کنیم.

دوره فن بیان با حضور سعید ساحلی از پیشکسوتان عرصه بازیگری و نمایش از ابتدای آذر روزهای یکشنبه برگزار می‌شود.

فرهاد اصلانی در سال 45 در بیجار کردستان متولد شد.وی در سال 70 از دوره دو ساله کارگردانی و بازیگری در زمینه تئاتر از فرهنگسرای نیاوران فارغ‌التحصیل شد.

وی بازی در تئاتر را در سال 57 همزمان با تحصیل و بازی در نمایش‌های رادیویی از سال 71 آغاز کرد.

اصلانی در فیلم‌های سینمایی پل چوبی، خرس، زندگی خصوصی، به حبه قند، حیران، پاداش سکوت، عشق فیلم و سفر به چزابه نقش‌آفرینی کرده است.

وی در مجموعه‌های تلویزیونی مانند آشپزباشی، گاوصندوق، زیر بازارچه، پزشکان، خاطرات یک خبرنگار و خانه در آتش به ایفای نقش پرداخته است.

این بازیگر کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد(آسمان پر ستاره) دوره هجدهمین جشنواره فیلم فجر(مسابقه سینمای ایران) و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم‌های خرس و زندگی خصوصی در سی‌امین جشنواره فیلم فجر را کسب کرده است.

انتهای پیام/78003/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول