اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان قم

فیلم سینمایی «عبرت» در قم تولید شد

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی استان قم از تولید فیلم «عبرت» به کارگردانی محسن علی‌پور و نویسندگی مهدی مرادی‌جمکرانی توسط نیروی انتظامی قم خبر داد.

فیلم سینمایی «عبرت» در قم تولید شد

احمد صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم درباره مضمون این فیلم گفت: مضمون اصلی این فیلم نحوه صحیح رانندگی، احترام به حقوق دیگران، آموزش حقوق شهروندی و فرهنگ ترافیک است.

وی دلیل ساخت این فیلم را تاثیر تصویر در آموزش عمومی دانست و اضافه کرد: سینما یکی از دریچه‌های ارتباطی است که تعداد زیادی از مخاطبان را به خود جلب می‌کند و با به کارگیری تصویر و موسیقی قدرت بیشتری در القای مفهوم خود به مخاطبان دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد: همچنین هنر فیلم و تصویر می‌تواند در زمینه آموزش نقش مؤثرتری نسبت به سایر رسانه‌ها داشته باشد، از این رو مضامین آموزش حقوق شهروندی را در قالب یک فیلم مورد توجه قرار دادیم.

صادقی در ادامه از حضور فیلم عبرت در جشنواره فیلم پلیس خبر داد و گفت: فیلم عبرت با مضمونی که داشت توانست در جشنواره فیلم پلیس شرکت کند. این جشنواره از سوی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود که در آن فیلم‌هایی با مضامینی چون نظم و امنیت اجتماعی، نهادینه‌سازی رفتارهای اجتماعی، فرهنگ سازی عمومی و اعتماد عمومی مورد ارزشیابی قرار می‌گیرند.

وی از بازی حسین سلیمی‌مرام، علی مقدم، عمران آذرباد و مسعود ملکی در این فیلم خبر داد و گفت: در صدد هستیم تا فیلم سینمایی عربت از شبکه استانی قم پخش شود.

انتهای پیام/2258/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول