اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم نوجوانان صبای قم:

نفت را دست خالی بدرقه می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم نوجوانان صبای قم گفت: با شناخت خوبی که از تیم نوجوانان صنعت نفت آبادان داریم صبای قم در بازی خانگی با حریف خود به چیزی جز پیروزی و کسب سه امتیاز فکر نمی‌کند.

نفت را دست خالی بدرقه می‌کنیم

هادی گائینی در آستانه مصاف خانگی با صنعت نفت آبادان در لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با انگیزه بالایی که بازیکنان تیم برای موفقیت دارند تنها برای کسب برتری و به دست آوردن سه امتیاز برابر این تیم به میدان می‌روند.

وی ادامه داد: صنعت نفت آبادان و صبای قم در بازی گذشته خود سه امتیاز ارزشمند را از حریفان کسب کرده‌اند و برای تداوم روند مثبت خود در بازی گذشته و همچنین صعود به مرحله بعد رقابت‌ها تنها به دنبال سه امتیاز بازی امروز خواهند بود.

گائینی بیان کرد: صنعت نفت آبادان از جمله تیم‌‌هایی است که بر خلاف بسیاری از تیم‌های دیگر حاضر در لیگ برتر که فیزیکی و درگیرانه بازی می‌کنند فوتبال شناوری انجام می‌دهد که این موضوع کمک زیادی به نوع بازی تیم صبای قم می‌کند تا بازی مورد پسندش را به نمایش بگذارد.

سرپرست تیم نوجوانان صبای قم با اشاره به وضعیت تیم صبا در آستانه بازی عصر امروز برابر صنعت نفت آبادان در قم اظهار داشت: بزرگ‌ترین معضل تیم ما مشکل آسیب‌دیدگی دو بازیکن کلیدی تیم است که هنوز تکلیف آنها مشخص نیست ولی خوشبختانه سایر نفرات آماده هستند.

وی با مرور نتایج و وضعیت اخیر صبای قم در لیگ برتر، به برتری مقابل شهرداری اندیمشک در هفته قبل اشاره و تاکید کرد: وجود فرصت مناسب و کافی برای ریکاوری بعد از مسابقه با این تیم فرصت خوبی بود تا بازیکنان ما از هر نظر آماده دیدار با صنعت نفت آبادان شوند.

گائینی ادامه داد:‌ در این بازی می‌توانیم از وجود بهترین‌های خود در خطوط دفاع، میانی و حمله استفاده کنیم تا روند بسیار خوبی که از میانه راه مسابقات این فصل آغاز کرده‌ایم را در تمام بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور ادامه دهیم و شاهد صعود تیم به جمع برترین‌های مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور باشیم.

وی با اشاره به داشتن بازیکنانی مطرح و توانا در تیم فوتبال نوجوانان صبای قم تاکید کرد: امیدوارم با بازیکنان خوبی که در اختیار داریم این هفته نیز با ارائه بازی خوب به راحتی برابر حریف خود پیروز شده و بتوانیم چهره واقعی تیم صبا را به نمایش بگذاریم.

تیم‌ فوتبال نوجوانان صبای قم در دیداری از هفته پایانی دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور عصر امروز در دیداری خانگی در ورزشگاه تختی قم برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/78002/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول