اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار قم خواستار شد

استفاده از ظرفیت سازمان همیاری شهرداری‌ها

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار قم با اشاره به نقش سازمان همیاری شهرداری‌ها در شتاب بخشی به فعالیت‌های عمرانی در شهرداری‌ها بر لزوم استفاده از ظرفیت کامل این سازمان تاکید کرد.

استفاده از ظرفیت سازمان همیاری شهرداری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، جلسه سازمان همیاری شهرداری‌های استان قم به ریاست معاون عمرانی استاندار و با حضور اعضای این سازمان در محل استانداری برگزار شد.

جواد دلاوری در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های این سازمان اظهار کرد: پویا تر شدن فعالیت‌ها و اقدامات این حوزه نیازمند تلاش و کوشش بیشتر مسئولان سازمان است.

وی با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری‌ها در راستای تامین نیازمندی‌های شهر و با هدف کمک به خودکفایی شهرداری‌های استان تشکیل شده است افزود: این سازمان می‌تواند با استفاده از اختیارات و وظایف قانونی خود و انجام خدمات مختلف تولیدی، عمرانی و... زمینه افزایش توان اجرایی شهرداری‌های عضو را فراهم کند.

معاون عمرانی استاندار قم با اشاره به اینکه سازمان همیاری حامی توانمندی برای شهرداری‌ها است، ضرورت استفاده از ظرفیت‌های این سازمان برای شتاب بخشی به فعالیت‌های عمرانی در شهرداری‌ها را خواستار شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان به سرمایه گذاری این سازمان در زمینه احداث جایگاه سوخت سی ان جی در منطقه پردیسان اشاره کرد و گفت: این جایگاه در مرحله تست نهایی قرار داشته و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

علیرضا ماندی همچنین از آغاز به کار کارگاه قطعات بتنی وابسته به سازمان همیاری شهرداری‌های استان خبر داد و افزود: این کارگاه در حال حاضر و به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده است.

طرح و تصویب تفریغ بودجه و گزارش‌های مالی سال 90 و بودجه 91، انتخاب عضو علی البدل جدید هیات مدیره، اصلاح اساس‌نامه و تمدید فعالیت بازرس سازمان از اهم برنامه‌های این جلسه بود.

انتهای پیام/2258/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول