اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری زنجان:

اتوماسیون اداری مالی شهرداری زنجان پکپارچه‌سازی شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری زنجان با اشاره به راه‌اندازی اتوماسیون اداری مالی شهرداری زنجان گفت: این سیستم به صورت یکپارچه کار می‌کند.

اتوماسیون اداری مالی شهرداری زنجان پکپارچه‌سازی شده است

منیژه ناظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه اتوماسیون مالی با 12 سیستم همه مجموعه شهرداری را زیر پوشش قرار داده است، اظهار داشت: برای ‌اتوماسیون اداری 17 دبیرخانه به صورت شبکه یکپارچه راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به تازه تاسیس بودن سازمان فاوای شهرداری زنجان تصریح کرد: این سازمان در این مدت اقدامات گسترده‌ای برای الکترونیکی کردن خدمات به شهروندان انجام داده است.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری زنجان از راه‌اندازی سیستم پرداخت عوارض خودرو از طریق دفاتر پیشخوان خبر داد و افزود: عوارض خودرو به صورت سالانه پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های لازم به دفاتر پیشخوان انتخاب شده ادامه داد: بعد از طی مرحله پایلوت، پرداخت عوارض در همه دفاتر پیشخوان قابل ارائه خواهد بود.

ناظری پرداخت عوارض از طریق سیستم آنلاین را از دیگر راه‌ها عنوان کرد و گفت: افرادی که از 9 دی سال گذشته یکبار عوارض پرداخت کرده‌اند می‌توانند عوارض خود را از طریق سایت اینترنتی شهرداری پرداخت کنند.

وی ارسال پیامک پرداخت عوارض در موعد مقرر را برای جلوگیری از مشمول جریمه شدن شهروندان از دیگر امکانات ایجاد شده در سازمان فاوا اعلام کرد.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری زنجان اضافه کرد: اطلاع از پرداخت عوارض خودرو به هنگام خرید و فروش از دیگر امکانات ایجاد شده در نرم‌افزار پرداخت عوارض است.

انتهای پیام/73004/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول