اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

تجمع بزرگ عاشوراییان در ملایر بی‌‌نظیر بود‌

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ملایر گفت: حضور بزرگ عاشوراییان در میدان شهدای گمنام ملایر در عصر تاسوعا بی‌نظیر بود.

تجمع بزرگ عاشوراییان در ملایر بی‌‌نظیر بود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور صبح امروز در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایر اظهار کرد: جلسات فرهنگ عمومی می‌تواند اثرات مهمی در راستای شناخت آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی و تلاش در راستای رفع آن‌ها و جا انداختن بسیاری از سنت‌ها و فرهنگ‌ها دارد.

وی با بیان اینکه باید سنت‌های خوب را تعمیم داد و در راستای جا انداختن آن‌ها تلاش کنیم، ادامه داد: در این زمینه یکی از مصادیقی که در جلسه فرهنگ عمومی بر تحقق آن تلاش شده عزاداری متمرکز امام حسین(ع) بود که با همت همه‌جانبه ادارات مربوطه و مردم تاسوعای حسینی در ملایر با تجمع بزرگ مردم و بسیجیان در میدان شهدای گمنام برگزار شد.

فرماندار شهرستان ملایر یکی از اقدامات شورای فرهنگ عمومی راه‌اندازی سیستم دیجیتال ملایر در هفته گذشته با حضور استاندار همدان دانست که با راه‌اندازی آن امکان دسترسی به 17 کانال تلویزیونی و 13 کانال رادیویی میسر شد و ملایر به غیر از مراکز استان‌ها نخستین شهرستانی است که از این امکانات استفاده می‌کند.

در ادامه امام جمعه موقت ملایر گفت: با وجود تحریم‌های اقتصادی و تهاجم‌ها مردم امسال بیشتر از سال‌های گذشته در عرصه تاسوعا و عاشورا حضور یافتند و این نشان از آن دارد که اگر با فرهنگ حسینی و نهضت عاشورایی حرکت کنیم پیروز می‌شویم .

حسن فاضلیان در ادامه به برنامه عصر تاسوعای امسال ملایر اشاره کرد و گفت: امسال برنامه عصر تاسوعا برای نخستین بار با تجمع تمام هیئت‌ها و عاشوراییان در یک مکان انجام شد و در استان بی‌نظیر بود.

وی تصریح کرد: همچنین نماز ظهر عاشورا با وجود سردی هوا بسیار باشکوه برگزار شد و در این راستا حوزه علمیه، سازمان تبلیغات، اوقاف و سپاه و بسیج تلاش فراوانی داشتند.

امام جمعه موقت ملایر در پایان سخنانش افزود: لازم است همکاری بیشتری در راستای برگزاری اربعین حسینی و 28 صفر باشکوه هرچه بیشترکنند.

انتهای پیام/89013/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول