اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان مطرح کرد

برخورد شدید با گرانفروشان و فروشندگان متخلف در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: با فروشندگان متخلف در دشتستان به شدیدترین شکل برخورد می‌شود.

برخورد شدید با گرانفروشان و فروشندگان متخلف در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابوالقاسم محمدزاده شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: تلاش برای تنظیم بازار و تسهیل شرایط خرید مردم از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره در سال جاری است.

وی افزود: به طور مستمر بر بازار در نقاط مختلف دشتستان نظارت می‌کنیم و اجازه تخلف و گرانفروشی و کم‌فروشی را به هیچ واحد صنفی نمی‌دهیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خطاب به همه فروشندگان در دشتستان خاطرنشان کرد: حتماً نمونه کالای موجود در انبار را برای فروش در معرض دید گذاشته و به اطلاع مصرف‌کنندگان برسانند وگرنه دریافت گزارش مردمی و کنترل انبار توسط بازرسان و احراز تخلف نسبت به معرفی واحدهای متخلف به تعزیرات حکومتی اقدامات قانونی صورت می‌گیرد.

محمدزاده تصریح کرد: با توجه به جدا بودن دو مقوله گرانی و گرانفروشی و توجه بیشتر بازرسان به این موضوع، در راستای جلوگیری از سوء استفاده بعضی از واحدهای صنفی و احتکار نکردن کالا که موجبات افزایش بی‌رویه قیمت می‌شود، حضور بازرسان به‌طور مستمر در سطح بازار امری لازم و پراهمیت است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان در ادامه همراهی و همکاری بیش از پیش مردم و مسئولان در راستای تثبیت قیمت‌ها، آرامش بازار و جلوگیری از تخلفات را ضروری دانست و اذعان داشت: شهروندان می‌توانند با مشارکت موثر خود از طریق سامانه 124 در امر تنظیم بازار بازرسان را یاری رسانند.

محمدزاده یادآور شد: عرضه‌کنندگان کالا حق ندارند به بهانه نوسانات نرخ ارز و یا احتمال تغییر قیمت، کالاهای موجود خود را از سطح ویترین و فروشگاه جمع‌آوری و از توزیع آن خودداری و یا به قیمت دلخواه و سود غیرمجاز آن را عرضه کنند.

وی گفت: با فروشندگان متخلف به شدیدترین شکل برخورد می‌شود و برای امنیت مردم با هیچ کس تعارف نداریم.

انتهای پیام/2451/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول