اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده فنی امام محمدباقر ساری خبر داد

ساخت بتن خودمتراکم سازه‌های دریایی در ساری

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده فنی امام محمدباقر ساری اعلام کرد: مسعود شفقی دانشجوی این دانشکده سازنده با ساخت بتن خودمتراکم سازه‌های دریایی و حوزه انفجارات توانست رتبه برتر جهان در سال 2012 را کسب کند.

ساخت بتن خودمتراکم سازه‌های دریایی در ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مرکز رشد و خلاقیت شهید سهراب بخشی مازندران در دانشکده فنی امام محمدباقر ساری افتتاح شد.

این مرکز رشد، خلاقیت و نوآوری سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری بعد از ظهر امروز با حضور خانواده شهید سهراب بخشی، سردار شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران، مجتبی بلباسی رئیس پارک علم و فناوری مازندران، رئیس دانشگاه امام محمدباقر و عبوری شهردار ساری به افتتاح رسید.

رئیس دانشکده فنی امام محمدباقر ساری در مراسم افتتاحیه این مرکز گفت: شناسایی، هدایت و حمایت از نخبگان و ایده‌پردازان از مهم‌ترین اهداف این مرکز است.

ناصر صداقتی‌پور با تاکید بر لزوم تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری گفت: اقتصاد مقاومتی اقتصادی پویا و مبتنی بر تولیدات داخلی است.

وی با اشاره به ساخت دستگاه افت فشار در این دانشکده اظهار داشت: دانشجو مسعود شفقی سازنده بتن خودمتراکم سازه‌هایی دریایی و حوزه انفجارات توانست رتبه برتر جهان در سال 2012 را کسب کرد.

صداقتی‌پور تصریح کرد: دانشجو رضانژاد نیز از همین دانشکده رتبه اول حوزه مهارت را به‌دست آورد.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از مراکز تحقیقاتی و فناوری، خواستار در دستور کار قرار گرفتن این امور توسط ارگان‌ها و سازمان‌ها شد که در راه شکوفایی بیش از پیش کشور قدم برداشت.

رئیس دانشکده فنی امام محمدباقر ساری ادامه داد: برای استقلال صنعتی کشور و نخبه‌پروری باید با دقت و جدیت برنامه‌ریزی کرده و در راستای اجرای اهداف ترسیم شده گام برداشت.

وی در اختیار قرار دادن کارگاه‌ها را از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها و خدمات به نخبگان، مبتکران و فعالان این عرصه از سوی دانشکده فنی امام محمدباقر ساری دانست.

انتهای پیام/2296/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول