اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

جریان نخبگی به رفع بخشی‌نگری کمک کند / انتقاد از ورود ادوات کشاورزی از چین

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با بیان اینکه بخشی‌نگری در کشور آفت شده که جریان نخبگی باید در این زمینه کمک کند، گفت:‌ کشور ما توسعه متوازن ندارد و هنوز کمباین دروگر و نشاگر برنج از چین وارد می‌شود.

جریان نخبگی به رفع بخشی‌نگری کمک کند / انتقاد از ورود ادوات کشاورزی از چین

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی‌اکبر طاهایی صبح امروز در دوازدهمین نشست مسئولان بنیاد ملی نخبگان با رؤسا و معاونان بنیادهای نخبگان سراسر کشور در سالن همایش‌های هتل سالاردره اظهار داشت: انقلاب اسلامی با پدیده نخبگی به ثمر رسید.

وی افزود: رهبران ما با رویکرد معنویت‌گرا نخبه شدند.

طاهایی ادامه داد:‌ در عصر امام بزرگانی بودند که از نظر سطح حفظ معلومات شاید بعضا از امام برتر بودند اما نتوانستند تاثیرگذاری امام را دارا باشند.

این مسئول استانی خاطر نشان کرد:‌ انقلاب که به ثمر رسید با مخالفت‌هایی مواجه بودیم که سبب شد توجه به متن جامعه و نخبه و استعدادهای مردمی تحت عنوان گل‌واژه بسیج سازمان‌دهی شود.

وی با بیان اینکه متاسفم که امروز در محیط‌های دانشگاهی ما بسیج واژه غریب است، گفت:‌ بخشی به فعالیت‌های عده‌ای در این زمینه برمی‌گردد و برخی هم به این موضوع برمی‌گردد که جامعه نخبگی ما بیشتر از جامعه باید در مسائل شکل‌گیری انقلاب و تداوم آن حساس باشد.

طاهایی با اشاره به اینکه امروز 13 آبان مهم‌تر از 16 آذر است اما 16 آذر اعتبار 13 آبان است، تصریح کرد: ‌16 آذر یک فریاد اعتراض‌آمیز علیه نماد امپریالیزم بود که چند قربانی اهورایی را هم به همراه داشت و 13 آبان پیام 16 آذر را عملیاتی کرد.

وی متذکر شد:‌ نخبگان راجع به نیازهای کشور بیندیشند هزاران متر مربع بنا و مسجد و حسینیه داریم چگونه استفاده می‌کنیم.

طاهایی ادامه داد: ‌پول در کشور ما تجزیه می‌شود در مازندران بیش از 5 ‌هزار مسجد و حسینیه داریم که به همت مردم ایجاد شده اما خروجی آن چه اندازه مطابق با هدف‌گذاری‌های امام است.

وی تصریح کرد:‌ اگر چه بی‌حاصل نیست، اما با خروجی مناسب فاصله داریم.

استاندار مازندران با بیان اینکه بخشی‌نگری در کشور آفت شده که جریان نخبگی باید در این زمینه کمک کند، اظهار داشت:‌ کشور ما توسعه متوازن ندارد و هنوز کمباین دروگر و نشاگر برنج از چین وارد می‌شود.

انتهای پیام/86007/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول