اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنای خراسان‌رضوی:

خراسان‌رضوی به قطب شنای کشور تبدیل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنای خراسان‌رضوی گفت: شنای خراسان رضوی در صورت ادامه تحقق برنامه‌های پنج ساله خود به قطب شنای کشور تبدیل می‌شود.

خراسان‌رضوی به قطب شنای کشور تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، مجید مشتاق اظهار کرد: در حال حاضر بر طبق برنامه پنج ساله هیئت شنا به دنبال تامین مربی مورد نیاز با افزایش تعداد علاقه‌مندان و جذب شناگران بیشتر در استخرهای موجود سطح استان هستیم.

وی ضمن اعلام برگزاری یک ‌دوره کلاس مربیگری درجه دو شنا ویژه بانوان و آقایان تا پایان سال در استان خراسان‌رضوی افزود: در راستای تحقق برنامه‌های هیئت شنای استان خراسان‌رضوی مجوز برگزاری این کلاس مربی‌گری از فدراسیون گرفته شده و باید مربیان درجه سه در کلاس‌های تئوری مربی‌گری درجه دو شرکت کنند تا برای شرکت در کلاس عملی مربیگری درجه دو پایان سال آماده شوند.

رئیس هیئت شنای خراسان‌رضوی با تاکید بر نیاز به استخرهای استاندارد در استان گفت: در حال حاضر استخر شهید هاشمی‌نژاد در اختیار هیئت استان قرار دارد که از ابعاد استانداردی برای رکوردگیری و برگزاری مسابقات برخوردار نیست.

این مسئول ادامه داد: تکمیل عملیات سرپوشیده کردن استخر روباز جنب استخر هاشمی‌نژاد کمک زیادی به هیئت شنای استان در برگزاری مسابقات و تمرینات استاندارد قهرمانان شنای خراسان‌رضوی خواهد کرد.

وی ضمن تاکید بر توجه به سنین پایه افزود: برای ایجاد انگیزه در میان شناگران سنین پایه هر ماه یک‌بار مسابقاتی را با حضور باشگاه‌های سراسر استان در بخش بانوان و آقایان برگزار می‌کنیم تا با جذب شناگران بیشتر برای سال‌های آینده پشتوانه‌های بیشتری داشته باشیم.

مشتاق ضمن اشاره به جایگاه خوب شنای خراسان‌رضوی در کشور اذعان داشت: با اضافه شدن حداقل یک استخر در هر سال به استان طی پنج سال آینده و ادامه روند تحقق برنامه‌های تدوین شده، شنای خراسان‌رضوی به قطب شنای کشور تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/70003/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول