اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

المپیاد شنای دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور

نفرات برتر 7 ماده مسابقات شنا مشخص شدند

خبرگزاری فارس: روز نخست رقابت‌های شنای دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور با شناخت نفرات برتر هفت ماده این مسابقات به کار خود پایان داد.

نفرات برتر 7 ماده مسابقات شنا مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بعد از ظهر امروز در پایان روز نخست این رقابت‌ها در قزوین، در ماده 100 متر پروانه این رقابت‌ها امید زهرایی از قزوین با رکورد یک دقیقه و شش ثانیه و 42 صدم ثانیه عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و محمدرضا مؤمناتی از مازنداران و پیمان گرامی از اصفهان به ترتیب با زمان‌های یک دقیقه و 11 ثانیه و 15 صدم ثانیه و یک دقیقه و 12 ثانیه و 55 صدم ثانیه عنوان‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

اما عنوان‌های قهرمانی و نایب‌قهرمانی ماده 66 متر قورباغه این دوره از مسابقات را نیز علی نجفی و معراج نیک‌بین از تهران با رکورد 46 ثانیه و 42 صدم ثانیه و 47 ثانیه و 80صدم ثانیه از آن خود کردند و محمدحسین ابراهیم‌گل از اصفهان هم با رکورد 50 ثانیه و 63 صدم ثانیه سوم شد.

عنوان قهرمانی ماده 200 متر قورباغه این دوره از مسابقات باز هم به علی نجفی از تهران رسید تا این ورزشکار با زمان دو دقیقه و 48 ثانیه و 60 صدم ثانیه عنوان قهرمانی این ماده را هم از آن خود کند.

آرشام رفاهی از فارس نیز با زمان دو دقیقه و 49 ثانیه و 50 صدم ثانیه دوم شد و معراج نیک‌بین دیگر شناگر تهرانی با زمان دو دقیقه و 57 ثانیه و 82 صدم ثانیه عنوان سومی را به دست آورد.

در ماده 100 متر کرال پشت این مسابقات هم جمال چاووشی‌فر از اصفهان با زمان یک دقیقه و هشت ثانیه و 66 صدم ثانیه عنوان قهرمانی را تصاحب کرد، سیدمحسن همدانی ورزشکار قزوینی حاضر در این رقابت‌ها با زمان یک دقیقه و 19 ثانیه و 84 صدم ثانیه دوم شد و فرید کوچکی‌پور از مازنداران هم با زمان یک دقیقه و 22 ثانیه و 10 صدم ثانیه عنوان سومی را به دست آورد.

عنوان قهرمانی ماده 200 متر آزاد این رقابت‌ها نیز به جمال چاووشی‌فر با رکورد دو دقیقه و 16 ثانیه و 91 صدم ثانیه رسید تا این ورزشکار اصفهانی نیز پس از قهرمانی در ماده 100 متر دومین مدال طلای خود را در این مسابقات کسب کند.

جواد نظری و حسین سالاری هم در این دوره از رقابت‌ها به ترتیب از استان‌های مازنداران و قزوین با زمان‌های دو دقیقه و 25 ثانیه و 46 صدم ثانیه و دو دقیقه و 27 ثانیه و 84 صدم ثانیه عنوان‌های دومی و سومی را به دست آوردند.

اما در ماده 4 در 66 متر آزاد تیمی هم ورزشکاران اصفهان با زمان دو دقیقه و 40 ثانیه و 77 صدم ثانیه بر سکوی قهرمانی ایستادند و تیم‌های مازنداران با زمان دو دقیقه و 45 ثانیه و 56 صدم ثانیه و همدان با زمان دو دقیقه و 51 ثانیه و 44 صدم ثانیه به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

اما ورزشکاران اصفهانی با درخششی خیره کننده با زمان دو دقیقه و 57 ثانیه و 90 صدم ثانیه عنوان قهرمانی ماده 4 در 66 متر مختلط تیمی را هم از آن خود کردند تا دومین مدال طلای تیمی خود را در این رقابت‌ها کسب کرده باشند.

ورزشکاران قزوینی نیز با زمان سه دقیقه و دو ثانیه و 91 صدم ثانیه دوم شدند و تیم تهران با زمان سه دقیقه و هفت ثانیه و 50 صدم ثانیه بر سکوی سومی ایستاد.

المپیاد شنای دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور که از صبح امروز با حضور 89 شناگر از 12 استان در مواد مختلط انفرادی، قورباغه، پروانه، مختلط تیمی، کرال پشت و کرال سینه در استخر مجموعه ورزشی شهید رجایی قزوین در حال برگزاری است، فردا با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول