اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از انصراف اهواز از میزبانی

میزبانی لیگ برتر تنیس به اصفهان رسید

خبرگزاری فارس: با انصراف شهر اهواز از میزبانی دور برگشت مسابقات لیگ برتر تنیس، اصفهان به عنوان میزبان این مسابقات معرفی شد.

میزبانی لیگ برتر تنیس به اصفهان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با تصمیم سازمان لیگ فدراسیون تنیس مسابقات دور برگشت لیگ برتر تنیس به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

پیش از این فدراسیون شهر اهواز را به عنون میزبان دور برگشت معرفی کرده بود اما پس از بارندگی‌های چند روز اخیر این شهر، هیئت تنیس خوزستان از میزبانی انصراف داد و با توجه به اینکه هیئت تنیس استان اصفهان از قبل برای برعهده گرفتن میزبانی پیشنهاد داده بود، سازمان لیگ فدراسیون تنیس با میزبانی اصفهان موافقت کرد.

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تمام شرایط برای میزبانی اصفهان در دور برگشت مسابقات لیگ برتر مهیا بود اما فدراسیون به یکباره اهواز که تیمی در لیگ ندارد را به عنوان میزبان معرفی کرد.

فرشید زیدی ادامه داد: از مدت‌ها قبل دو شهر اصفهان و کیش برای میزبانی دور برگشت مسابقات لیگ برتر انتخاب شده بودند.

وی افزود: برنامه ریزی‌های لازم برای میزبانی مسابقات دور برگشت لیگ برتر در اصفهان انجام شده و انتخاب اهواز به دلیل شرایط آب و هوایی صورت گرفته اما پس از بارندگی‌های اخیر اهواز از میزبانی انصراف داده و اصفهان جایگزین اهواز شد.

سرمربی تیم سیمین سپاهان اصفهان با اشاره به آمادگی تیمش برای حضور در دور برگشت مسابقات لیگ برتر تنیس تصریح کرد: بارندگی‌های اخیر در اصفهان موجب شده تا شرایط مناسبی برای انجام تمرینات بازیکنان وجود نداشته باشد با این حال از وضعیت آمادگی بازیکنان رضایت دارم.

به گزارش فارس، در مسابقات لیگ برتر تنیس تیم‌های البرز گاز کیش، گاز تهران، نیرو نشاط تهران، صبا طب شیراز و سیمین سپاهان اصفهان حضور دارند که از 12 آذرماه به مدت پنج روز با یکدیگر به رقابت می‌کنند.

در پایان دور رفت گاز تهران با 10 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، سیمین سپاهان اصفهان با 9 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت ،البرز گاز کیش با هفت امتیاز سوم شد.

انتهای پیام/63001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول