اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 45 تنیس‌باز

برترین‌های تنیس نوجوانان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان قم از برگزاری مسابقات تنیس قهرمانی پسران نوجوان قم و معرفی افراد برتر این پیکارها خبر داد.

برترین‌های تنیس نوجوانان قم معرفی شدند

سید مقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم عنوان کرد: این هیئت در تعامل با باشگاه‌های فعال تنیس قم با حضور چهره‌های آینده‌دار تنیس، اقدام به برگزاری پیکارهای تنیس پسران نوجوان کرد و این رقابت‌ها با کیفیت خوبی به انجام رسید.

وی بیان داشت: در این دوره از پیکارها، تنیس‌بازان علاقمند، استقبال بسیار خوبی از رقابت‌ها داشتند که در بخش انفرادی رقابت نزدیک و تماشایی بین‌ مدعیان این دوره برگزار شد.

دبیر هیئت تنیس استان قم افزود:‌ پسران تنیس‌باز شرکت ‌کننده در این دوره از مسابقات، رقابت‌های خود برای کسب عناوین برتر را در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم برگزار کردند و نفرات برتر از بین 45 مدعی مشخص شدند.

وی ابراز کرد: خوشبختانه سطح توانمندی پسران نوجوان شرکت‌ کننده در این رقابت‌ها با وجود حضور داشتن تنیس‌‌بازان حرفه‌ای استان بسیار خوب بود و نفرات شرکت‌کننده با یکدیگر رقابتی جذاب و نزدیک برگزار کردند.

خاتمی اضافه کرد: در این مسابقات استعدادهای بسیار خوبی حضور داشتند که در پایان این مسابقات علی سیفی و مهدی آدابی بودند که با عبور از سد حریفان به مسابقه پایانی رسیدند.

وی یادآور شد: دیدار پایانی در حضور علاقمندان به تنیس از جذابیت‌های بسیار بالا و سطح فنی و کیفی قابل توجهی برخوردار بود و در نهایت این علی سیفی بود که با شکست مهدی آدابی در پایان مسابقات موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

دبیر هیئت تنیس استان قم عنوان کرد: در پایان این رقابت‌ها مقام سوم را دو برادر یعنی محمد سید صالحی و علی سید صالحی به صورت مشترک به خود اختصاص دادند.

وی خاطر نشان کرد: جوایز و هدایای نفرات اول تا سوم مسابقات تنیس رده سنی نوجوانان قهرمانی استان قم با حضور رئیس هیئت تنیس و سایر مسئولان، مربیان و ورزشکاران اهداء شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول