اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های قهرمانی آسیا رقم خورد

درخشش مروارید نصر در تیم ملی فوتبال دختران

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال کشورمان با درخشش مروارید نصر دروازه‌بان قمی خود در آغاز فوتبال قهرمانی آسیا از سد هند گذشت.

درخشش مروارید نصر در تیم ملی فوتبال دختران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سه فوتبالیست قمی در ترکیب تیم ملی کشورمان در دیدار افتتاحیه رقابت‌های فوتبال قهرمانی دختران نوجوانان آسیا برابر تیم هند حضور داشتند و تیم ملی توانست این بازی را با حساب سه بر یک به سود خود به پایان برساند.

این در حالی است که مسابقات گروه دوم فوتبال قهرمانی دختران رده سنی نوجوانان آسیا در مرحله مقدماتی و همزمان با گروه‌های مختلف در حالی به انجام می‌رسد که تیم ملی فوتبال دختران نوجوان کشورمان در این گروه با تیم‌های مطرح هند، سریلانکا و ازبکستان هم‌گروه است.

سه تیم حاضر در این گروه بازی‌های خود را تا دوازدهم آذر ماه به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا از بین آنها دو تیم به عنوان قهرمان و نایب قهرمان گروه راهی مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شوند.

در بین بازیکنانی که در ترکیب تیم اعزامی دختران کشورمان راهی کشور سریلانکا شده‌اند، مروارید نصر، حدیث قره بیگلو و فاطمه سادات موسوی حضور دارند که هر سه نفر از بهترین‌های حال حاضر فوتبال قم در بخش بانوان به شمار می‌روند.

از سه بازیکنی که از بین دختران شایسته فوتبال قم در ترکیب تیم ملی اعزامی به دیدارهای گروه دوم مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی دختران زیر 16 سال آسیا حضور دارند، مروارید نصر به عنوان دروازه‌بان در نخستین بازی تیم ملی درخشش قابل توجهی داشت و بارها مانع از گلزنی تیم حریف شد تا یکی از عوامل و بازیکنان موثر تیم ملی در پیروزی برابر هند لقب بگیرد.

این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته دیدارهای این گروه امشب با انجام دو مسابقه دیگر ادامه خواهد یافت و طی آن در نخستین دیدار تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال کشورمان برابر تیم ملی فوتبال دختران ازبکستان صف‌آرایی می‌کند و تیم ملی هند نیز با میزبان یعنی سریلانکا مسابقه می‌دهد.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول