اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

تفکر بسیجی در هیچ شرایطی سازش را نمی‌پذیرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران مبارز بودن بسیجیان در مقابل ظلم را زبانزد عام و خاص دانست و گفت: تفکر بسیج در هیچ شرایطی سازش در مقابل ظلم و استکبار را نمی‌پذیرد.

تفکر بسیجی در هیچ شرایطی سازش را نمی‌پذیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری هادی ابراهیمی صبح امروز در یادواره شهدای شهرداری و نیز 32 شهید کارمند و کارگر شهرستانی ساری که در حسینیه عاشقان کربلای مرکز مازندران برگزار شد با بیان اینکه برپایی یادواره‌های شهدا تجدید میثاق با امام راحل، رهبری و شهدای دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: در هفته بسیج باید با آرمان‌ها و فرهنگ غنی و ناب بسیجیان ارتباط برقرار کنیم.

وی هفته بسیج را ایامی برای پیوند با ولایت عنوان کرد و ادامه داد: آنچه در طول سه دهه پیروزی انقلاب اسلامی سبب بالندگی بسیج شد اطاعت آگاهانه بسیجیان از ولایت و رهبری بود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه عدالت‌خواهی مقوله‌ای است که در تفکر و اندیشه بسیجی مورد توجه قرار می‌گیرد، تصریح کرد: عدالت‌خواهی بسیجیان در جنبه‌های سیاسی، اجتماعی، حقوقی، اقتصادی و اخلاقی آنان زنده و پویا است.

وی افزود: بسیجی تفسیر عدالت حضرت علی (ع) است، آنجا که به قیمت تمام جهان حاضر نمی‌شود حتی به اندازه پوسته‌ای چوب در دهان مورچه به کسی ستم شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی در کشور ما زنده است، تصریح کرد: ظلم‌ستیزی در تفکر بسیجی مصداق عالی‌ترین اندیشه است.

وی مبارز بودن بسیجیان در مقابل ظلم را زبانزد عام و خاص دانست و گفت: تفکر بسیج در هیچ شرایط، سازش در مقابل ظلم و استکبار را نمی‌پذیرد.

ابراهیمی بسیجی را فراتر از یک اسطوره دانست و افزود: بسیجی مناجات عزیزانی است که در حماسه کربلا نقش‌آفرین بودند.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی همان نجو و نمای شهادت‌طلبی است که باید در جامعه اسلامی گرامی داشته شود، خاطر نشان کرد: ایثارگری با بصیرت از ویژگی‌های برجسته بسیجیان است.

این مسئول رمزگشایی تفکر بسیجی را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: بدون معنویت و تفکر بسیجی به سازندگی نمی‌رسیم.

ابراهیمی ساده‌زیستی را الگوی تمام‌عیار مکتب و تفکر بسیجی دانست و گفت: تواضع صیقل‌دهنده شمشیری است که برای مقابله با ظلم به کار می‌رود و این صلابت باید در جامعه اسلامی حفظ شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران عزت و صلابت مازندرانی‌ها را نشان از بصیرت معنوی آنان که در گرو مذهب تشیع قرار دارد عنوان کرد و اظهار داشت: عاشورای 91 بیانگر بیعت مجدد مردم کشور با آرمان‌های شهدا و رهبری بود.

وی به حماسه‌آفرینی‌های مردم کشور در 9 دی سال 88 اشاره کرد و گفت: اگر حماسه‌های مردمی خلق نمی‌شد جمهوری اسلامی نمی‌توانست در برابر جریان فتنه به سلامت عبور کند.

ابراهیمی واقعه عاشورای 88 را ساختارشکنی از سوی استکبار عنوان کرد و افزود: جریان فتنه قصد داشت تا ناتوانی نظام اسلامی را در مقابل اقدامات دین براندازانه خود بعد از واقعه عاشورا نشان دهد.

وی ادامه داد: دشمن با اعمال تحریم‌ها می‌خواست تا مردم در روز عاشورا تجمعی اعتراض‌آمیز ایجاد کنند که تفکر عاشورایی بسیجیان این جریان دشمن را ناکام گذاشت.

معاون استاندار مازندران شرط عبور از تحریم و تهدیدات دشمن را در سایه همبستگی دانست و گفت: عمل به وصیت‌نامه شهدا و تبعیت از فرامین رهبری انقلاب اسلامی را از تمام تهدیدات مصون می‌کند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه به برکت مکتب اسلام ولایت فقیه کشور ما به غرب و شرق وابسته نیست، اذعان داشت: اگر رهنمودهای مدبرانه رهبری نبود بدون تردید در مقابل موج تهدیدات دشمن، کشور ما تفاوتی با کشورهای منطقه نداشت.

به گزارش فارس، مراسم یادواره شهدای کارمند و کارگر شهرستان ساری با هماهنگی سپاه ناحیه ساری و شهرداری مرکز مازندران برگزار شد.

صادق‌نژاد یادگار سال‌های دفاع مقدس در این مراسم مداحی کرد. 

انتهای پیام/86006/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول