اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در نشست خبری:

راه آهن را با تمرکز شکست می‌دهیم/ با خلیلی مشکلی نداریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم تمرکز کافی و بهره بردن از فرصت‌های گلزنی را راه موفقیت تیمش در دیدار خانگی برابر راه آهن شهرری عنوان کرد.

راه آهن را با تمرکز شکست می‌دهیم/ با خلیلی مشکلی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالصمد مرفاوی چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از مسابقه حساس تیمش با راه آهن شهرری اظهار کرد: هیچ یک از تمام بازی‌هایی که ما تا پایان فصل پیش رو داریم آسان نیست و ما نباید تصور کنیم که راحت نتیجه می‌گیریم.

وی ادامه داد: راه آهن شهرری در حال حاضر سه امتیاز بیشتر از ما دارد و سه پله بالاتر از ما در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده است، اما این دلیلی نیست که نتوانیم از این بازی سه امتیاز بگیریم بلکه با تمام توان به میدان می‌رویم و می‌خواهیم دیگر در خانه امتیاز از دست ندهیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: به نظر من تیمی که در زمین مسابقه تمرکز کافی داشته باشد و بتواند از فرصت‌های خود به خوبی بهره ببرد می‌تواند پیروز این بازی حساس هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باشد.

این مسئول یادآور شد: ما بعد از امتیازات ارزشمندی که در دیدارهای قبل مقابل فولاد خوزستان و سایپا البرز از دست دادیم، در تمرینات روزهای اخیر ابتدا سعی کردیم بازیکنان را از نظر روحی به درجه و موقعیت بهتری برسانیم و بعد به فکر کارهای تاکتیکی باشیم.

مرفاوی بیان داشت: یکی از مشکلاتی که در بازی‌های اخیر بسیار به تیم ما ضربه زده برخی اشکالات در خط دفاعی تیم بوده و همچنین فرصت‌هایی که در مقابل دروازه حریفان به راحتی از دست می‌دهیم، اما سعی کرده‌ایم که این نقایص برطرف شود.

وی همچنین یکی دیگر از محدودیت‌ها و مشکلات تیمش را مواجه بودن با بازیکنان مصدوم و محروم عنوان کرد و ادامه داد: در هر هفته چند بازیکن محروم یا مصدوم داریم، به خصوص این هفته که چند بازیکن دیگر را نمی‌توانیم در ترکیب تیم به کار بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص دلیل استفاده نکردن از محسن خلیلی و شایعاتی مبنی بر اینکه خلیلی در لیست فروش صبا قرار دارد، اذعان داشت: هرگز این موضوع را تایید نمی‌کنم، دلیل اینکه ما از خلیلی استفاده نمی‌کنیم این نیست که وی مشکلی دارد و یا ما با این بازیکن مشکل داریم بلکه صلاح تیم است و اگر بدانیم که مثلا در بازی با راه آهن شهرری خلیلی می‌تواند به ما کمک کند حتما در ترکیب اصلی از وجودش بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/78002/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول