اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

شورا از انجمن‌های حمایتی بیماران صعب‌العلاج حمایت می‌‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شورای شهر و شهرداری از انجمن‌های حمایتی بیماران صعب‌العلاج به عنوان احساس مسئولیت شهروندی حمایت می‌کند.

شورا از انجمن‌های حمایتی بیماران صعب‌العلاج حمایت می‌‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل با تسلیت ایام سوگواری امام حسین الگوگیری مسلمانان از فرهنگ عاشورا را نجات‌بخش در تمام عرصه‌ها دانست و بر تداوم آرمان‌های ارزشی شهدای کربلا و اهل بیت عصمت و طهارت تاکید کرد.

وی به بازدید جمعی از اعضای شورای شهر اردبیل و استان به همراه استاندار اردبیل از بیمارستان بوعلی بخش همو دیالیز اشاره کرد و ابراز داشت: در این بازدید با فداکاری‌ها و زحمات بی‌شائبه بشردوست به عنوان پزشک متخصص در این مجموعه آشنا شده و از زحمات او قدردانی کردیم.

وی در ادامه از اعلام حمایت شورا و شهرداری از مجموعه حمایتی بیماران کلیوی اردبیل خبر داد.

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: با قول مساعد استاندار اردبیل مقرر شد دستگاه‌های جدید راه‌اندازی شده و در اختیار بیماران دیالیزی قرار گیرد.

این مسئول بیان داشت: در این بازدید از بخش مداوای بیماران سرطانی بیمارستان بوعلی نیز دیدن کرده با خانواده‌ها هم صحبت شدیم که در این بازدید سعی شد در حد وسع و توان از این بیماران نیز دستگیری شود.

سرداری با قدردانی از همت و تلاش خیرین نیکوکار در حمایت از نیازمندان جامعه خواستار همراهی بیشتر آنها و حمایت‌های مردمی از مجموعه‌های نیازمند و بیماران مبتلا به بیماری‌های صعب‌العلاج شد.

وی تصریح کرد: شورای شهر اردبیل بنا به وظیفه انسانی خود در حمایت از شهروندان در هر مقطعی سعی کرده است به مجموعه‌های خدمات‌رسان عمومی به ویژه عام‌المنفعه کمک کند که در این زمینه انجمن حمایت از بیماران کلیوی بارها از این حمایت‌ها بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای شهر اردبیل در ادامه به تعامل نزدیک شورا، شهرداری و استانداری اشاره کرد و اظهار داشت: در این باب به نظر می‌رسد نارسایی‌های گذشته در زمان استانداری سابق برطرف شده و ما یک تعامل حقیقی را برای برطرف شدن بسیاری از مشکلات و نارسایی‌های شهری با استانداری داریم.

انتهای پیام/62002/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول