اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان و تهیه‌کننده فیلم‌های مستند:

70 درصد مستند «تاثیر مدقالچی بر دوبلاژ ایران» به پایان رسید

خبرگزاری فارس: کارگردان و تهیه‌کننده فیلم‌های مستند از به پایان رسیدن 70 درصد مراحل تولید فیلم مستند «تاثیر مدقالچی بر دوبلاژ ایران» خبر داد.

70 درصد مستند «تاثیر مدقالچی بر دوبلاژ ایران» به پایان رسید

علیرضا زحمت‌کش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه فیلم مستند «تاثیر مدقالچی بر دوبلاژ ایران» مراحل پایانی خود را می‌گذراند اظهار کرد: این فیلم مستند که از سال 87 تولید آن آغاز شده است تا نیمه نخست فروردین ماه سال آینده به پایان خواهد رسید.

وی با اشاره به پیشرفت 70 درصدی تولید این فیلم مستند افزود: اکنون در این مرحله مصاحبه با گویندگان، پیشکسوتان دوبلاژ و دوستان نزدیک آقای مدقالچی تصویربرداری می‌شود.

این کارگردان جوان اضافه کرد: در تلاش هستیم پس از اتمام این فیلم مجوز اکران سینمایی را گرفته و این فیلم مستند را روی پرده‌های سینما به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: اگر نتوانستیم مجوز اکران سینمایی این فیلم مستند را دریافت کنیم آمادگی داریم این فیلم مستند را به جشنواره‌های ملی و بین‌المللی ارسال کنیم.

زحمت‌کش با بیان اینکه مدتی است کار تدوین این فیلم مستند آغاز شده است، تصریح کرد: یکی از اساتید برجسته سینمایی کشور کار تدوین این فیلم را بر عهده دارد.

این هنرمند جوان با تاکید بر اینکه در تولید این مستند از افراد توانمندی بهره گرفته شده است، اظهار کرد: تدوین این فیلم را علی جهانی، دستیاری کارگردان و برنامه‌ریزی را نیز عبدالرضا ملاج برعهده دارد.

تهیه‌کننده و کارگردان فیلم‌های مستند و سینمایی از دیگر عوامل تولید این فیلم را سعید زحمتکش و رضا اشرفی ذکر کرد و گفت: این افراد به عنوان عکاس پشت صحنه و مدیریت تولید ایفای نقش می‌کنند.

این کارگردان جوان مدت زمان پخش این فیلم مستند را بین 45 تا 50 دقیقه ذکر و تصریح کرد: در این فیلم تلاش شده است زندگی یک هنرمند پیشکسوت ملی از بدو کودکی تاکنون به تصویر کشیده شود.

انتهای پیام/78005/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول