اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم مستندساز خبر داد

22 ساعت فیلمبرداری برای مستند علامه شیخ در 3 استان+تصاویر

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم مستندساز علامه شیخ شوشتری گفت: در حال حاضر بیش از 22 ساعت برای ساخت فیلم مستند علامه شیخ شوشتری در سه استان کشور فیلمبرداری شده است.

22 ساعت فیلمبرداری برای مستند علامه شیخ در 3 استان+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، ابوالقاسم غلامحیدر ظهر امروز در آخرین سکانس‌های فیلمبرداری این مستند فاخر در شوشتر اظهار داشت: این مستند تاکنون بیش از 22 ساعت فیلمبرداری شده است و کار فیلمبرداری آن در سه استان کشور مانند البرز، تهران و خوزستان به پایان رسیده است.

وی افزود: این مستند در شرایط کنونی بیش از 80 درصد مراحل فیلمبرداری را طی کرده است و باید برای مصاحبه‌هایی در سایر استان‌ها به ویژه قم در این استان نیز حضور یابیم.

 کارگردان مستند علامه شیخ شوشتری خاطر نشان کرد: این مستند برای پخش از شبکه خوزستان آماده می‌شود و به این دلیل دقت نظر زیادی بر ساخت این مستند اعمال شده است.

 

غلامحیدر با اشاره به فعالیت‌هایی که برای ساخت این مستند انجام شده است، تاکید کرد: این مستند به دلیل گستردگی اسناد و منابع مطلع زمان زیادی برای فیلمبرداری نیاز دارد و به این دلیل در تلاش هستیم تا لحظه‌ای و یا اظهارنظری در این باره از زیر چشمان دوربین رد نشود.

 

*عظمت علامه کار را سخت کرد

سرپرست تیم مستندساز علامه شیخ شوشتری اظهار داشت: عظمت علامه شیخ شوشتری کار کردن در این مستند را سخت کرده است زیرا به هر زاویه‌ای از زندگی علامه شیخ شوشتری که می‌نگریم، توانمندی زیادی برای فیلم مستند شدن همه این زوایا وجود دارد.

وی افزود: باید در راستای شناخت شخصیت این عالم بزرگ تلاش کرد و به این دلیل بیش از 18 ماه برای این مستند مطالعه انجام شده است و هر مطلبی درباره شیخ شوشتری در کشور و خارج از کشور به چاپ رسیده است مورد بررسی قرار گرفته و در صورت موثق بودن در مستند به کار گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، شیخ محمدتقی شیخ شوشتری در سال 1374 دارفانی را وداع گفت و پس از تشییع باشکوهی در این شهرستان در محل امامزاده سید محمد گلابی به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/72006/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول