اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد

برگزاری دوره مدیریت ویژه صنعتگران در قم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از برگزاری دوره آموزشی مدیریت اقتضایی ویژه صنعتگران شهرک‌های صنعتی استان قم خبر داد.

برگزاری دوره مدیریت ویژه صنعتگران در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، جعفر فرشچی اظهار کرد:‌ در جهان امروز سیر سریع تحولات، عوامل طبیعی و محیطی، رقابت فشرده و همچنین پیوستگی و ارتباط تنگاتنگ امور مختلف در سراسر جهان سبب شده تا در بین سازمان‌ها و شرکت‌ها برای رفع بحران‌ها راهکارهای متنوع و مختلفی را در نظر بگیرند.

وی افزود: از سوی متخصصین نیز راهکارهای گوناگونی برای رفع بحران‌ها در ابعاد و سطوح مختلف طراحی شده که هدف کلی آنها، بهینه‌سازی فعالیت‌های مقابله با بحران و به حداقل رساندن خسارت ناشی از آن است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم بیان داشت: در این میان ضرورت برنامه‌ریزی و مدیریت اقتضایی که شامل مجموعه برنامه و اقداماتی است که برای مواجهه با بحران‌های احتمالی در قالب یک مجموعه برنامه پشتیبانی تنظیم می‌شود دارای اهمیت دو چندان است.

وی اضافه کرد:‌ در مدیریت اقتضایی بهبود بهره‌وری با توجه به اهمیت حیاتی عملیاتی آن از ضرورت ویژه‌ای برخوردار است.

فرشچی یادآور شد: بعد از شناخت جایگاه و اهمیت مدیریت اقتضایی و نقش آن در برنامه‌ریزی و مدیریت واحدهای صنعتی، باید با استفاده از ابزارها و راهکارهای مختلف این نوع مدیریت در سیستم مدیریت واحدهای صنعتی به کار گرفته شود.

وی بیان داشت:‌ شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم در این راستا اقدام به برگزاری یک دوره آموزشی مدیریت اقتضایی ویژه واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی شکوهیه کرد تا با بهره‌گیری از توان و تخصص بخش خصوصی کمک قابل توجه و استراتژیکی به آنها کرده باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم اضافه کرد:‌ در این دوره آموزشی که جمعی از مدیران، سرمایه‌گذاران و کارشناسان واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی حضور داشتند، مباحثی چون وضعیت بحران، برنامه اقتضایی، فرایند مدیریت بحران، اقدامات درونی سازمان قبل و بعد از وقوع بحران و پدافند غیر قابل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول