اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ورزش و امور جوانان ایلام:

گردهمایی طلایه‌داران جهاد کشور در ایلام آغاز ‌شد

خبرگزاری فارس: معاون اداره ورزش و امور جوانان ایلام گفت: نخستین گردهمایی طلایه‌داران جهاد در سراسر کشور با همت اداره کل ورزش و امور جوانان این استان آغاز شد.

گردهمایی طلایه‌داران جهاد کشور در ایلام آغاز ‌شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سیدمالک صادقیان صبح امروز در حاشیه همایش طلایه‌داران جهادی اظهار داشت: این گرهمایی با حضور 200 نفر از جوانان عضو سمن‌های فعال و همچنین گروه‌های خودجوش جهادی کشور برگزار شده است.

وی ادامه داد: این گرهمایی به منظور تبادل نظر، ساماندهی و سازماندهی و تشکیل شبکه سراسری و ملی جهادی کشور به میزبانی استان ایلام به مدت دو روز برپا شده است.

این مسئول اضافه کرد: در این مدت و در مراسم افتتاحیه و اختتامیه از مهمانان ویژه کشوری و استانی دعوت شده است.

صادقیان تصریح کرد: اکبری معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان، امینی مشاور وزیر کشور و معاون امور اجتماعی در سازمان‌های مردم‌نهاد، افشار قائم مقام وزیر کشور، مشگینی استاندار ایلام و حجت‌الاسام لطفی نماینده ولی فقیه در استان ایلام از جمله مهمانان دعوت شده به این مراسم هستند.

معاون اداره ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: در طول دو روز برپایی همایش اعضا ضمن اینکه در کلاس‌های عمومی دانش تشکیلاتی شرکت می‌کنند در پنج کارگروه تخصصی نیز شرکت خواهند داشت.

وی ادامه داد: این کارگروه‌ها شامل جهاداشتغالزایی، جهاد فرهنگی، مبانی و اصول برگزاری اردوها و دوره‌های جهادی حضور می‌یابند.

این مسئول اضافه کرد: امیدوارم نتیجه این همایش یکسان‌سازی و وحدت رویه‌ای در برنامه‌های جهادی سراسر کشور شود و رفع محرومیت و اعتلای استان ایلام را در‌بر داشته باشد.

انتهای پیام/‌ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول