اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ایجاد کانال‌های موقت جدید

آب موجود در میدان ورودی شهر بوشهر تخلیه شد

خبرگزاری فارس: آب موجود در میدان ورودی شهر بوشهر که به دلیل بارندگی شدید باعث ترافیک شدید شده بود با گشودن دریچه‌های خروجی شهر و لوله‌گذاری جدید تخلیه شد.

آب موجود در میدان ورودی شهر بوشهر تخلیه شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری بوشهر، در اقدامی سنگین که از ساعات آغازین صبح امروز توسط واحدهای عمرانی، اجرایی، فنی امانی شهرداری و نیروهای سازمان آتش‌نشانی و پسماند با حضور و مدیریت شخص سرپرست شهردار و معاون عمرانی شهرداری در محل انجام شد، بخشی از آب جمع شده در میدان آزادی که از جانب نواحی تنگک‌ها، جاده نیروگاه و میدان حر به سمت میدان آزادی سرازیر و باعث ترافیک سنگین خودروها شده بود با ایجاد کانال‌های موقت خروجی به بیرون شهر هدایت شد.

با شدت بارندگی روز و شب گذشته و حرکت حجم سنگین آب به سمت میدان ورودی شهر و با توجه به مسدود شدن کانال‌های خروجی به دلیل ساخت و سازهای جدید، تصمیم به لوله‌گذاری و ایجاد راه خروجی جهت هدایت و تخلیه آب گرفته شد که پس از این اقدام آب از میدان ورودی شهر تخلیه شد.

بر اساس این گزارش، واحدهای متعدد شهرداری جهت خروج آب‌های سطحی اقدام به حفاری و لوله‌گذاری از سمت جمعه بازار و مسیر ترمینال کردند که با این اقدام حجم وسیعی از آب جمع شده به سمت دریا هدایت شد تا از ترافیک سنگین ایجاد شده در مسیر میدان ورودی شهر و خیابان آزادی کاسته شود.

در ادامه این گزارش آمده است که جلوی بیمارستان جدید شهدای خلیج فارس نیز دچار آبگرفتگی و ترافیک شدید به دلیل آب‌های سرازیر شده از جانب میدان حر، نیروی دریایی و هوایی شده بود که این محل نیز حفاری و لوله‌گذاری شد.

این گزارش حاکی است، این اقدامات برای تخلیه آب تا بعد از ظهر امروز ادامه داشته و کماکان در حال تکمیل و پیگیری است.

در جریان این عملیات معاون عمرانی استاندار نیز در محل این عملیات حاضر شد و از نزدیک در جریان تلاش نیروهای شهرداری قرار گرفت که تلاش صادقانه پرسنل واحدهای متعدد شهرداری جهت مدیریت بحران پدید آمده مورد قدردانی مهندس رستمی واقع شد.

انتهای پیام/66006/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول