اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر باران شدید صورت گرفت

آب‌ تنی خودروها در خیابان‌های بوشهر

خبرگزاری فارس: بارش باران که عصر دیروز همراه با رعد و برق در بوشهر و اکثر نقاط استان بوشهر آغاز شد موجب آبگرفتگی شدید معابر در خیابان‌های اصلی شهر بوشهر و دیگر شهرهای استان شد.

آب‌ تنی خودروها در خیابان‌های بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در حالی که این روزها آب و هوای استان بوشهر بارانی است اما از عصر دیروز با رعد و برق و بارش شدید شکل دیگری به خود گرفت و در شهر بوشهر برخی خیابان‌های اصلی این شهر از جمله خیابان امام خمینی(ره) مملو از آب بود و خودروها آب‌تنی کردند.

شدت بارندگی در شهر بوشهر به حدی بود که رفت و آمد حتی با خودرو هم با مشکل رو‌به‌رو بوده و در برخی مناطق هم به دلیل شدت باد درختان در خیابان افتاده بودند.

گزارش‌های خبرنگاران فارس در دیگر نقاط استان بوشهر از جمله شهرستان دشتستان نیز حاکی از شدت بارندگی در این شهرستان و آبگرفتگی معابر در شهرهای اصلی و به ویژه روستاها بوده است.

به دلیل بارندگی شدید امشب در بوشهر برای ساعاتی برق برخی نقاط شهر بوشهر هم قطع شده بود که با فروکش کردن بارندگی مجدداً برق مناطق مذکور وصل شد.

در همین حال مدیرکل ستاد بحران استانداری بوشهر که به شدت به همراه تیم‌های عملیاتی در حال امدادرسانی و عملیات‌های امدادی در نقاط مختلف شهر بوشهر هستند در گفت‌وگویی با برنامه زنده رادیویی گنجینه خلیج فارس گفت: از مردم می‌خواهیم در این وضعیت آب و هوایی از انجام سفرهای غیرضروری شهری و برون شهری خودداری کنند.

هادی مقصودی بیان کرد: تیم‌های امدادی ستاد مدیریت بحران در استان و شهرستان‌ها با مدیریت فرمانداران در حال انجام وظیفه هستند و پس از انجام عملیات‌های امدادی دیگر گزارش‌‌های تکمیلی در مورد بارش باران در استان را بیان خواهیم کرد.

در همین حال سایت هواشناسی استان بوشهر نیز پیش‌بینی کرده بارش‌ها در شهر بوشهر تا فردا صبح هم ادامه داشته باشند و شهرستان‌های جنوبی استان نیز تا عصر فردا شاهد بارش باران خواهند بود.

انتهای پیام/66006/آ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول