اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

حضور فعالانه جامعه اسلامی فرهنگیان در انتخابات شوراها و ریاست‌جمهوری

خبرگزاری فارس: دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور فعالانه این تشکل در انتخابات آینده شوراها و ریاست‌جمهوری خبر داد و گفت: جامعه اسلامی فرهنگیان تشکلی فعال در انتخابات‌های پیش‌رو خواهد بود.

حضور فعالانه جامعه اسلامی فرهنگیان در انتخابات شوراها و ریاست‌جمهوری

محمدقاسم عنبری در حاشیه دیدار اعضای شورای مرکزی این تشکل با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جامعه اسلامی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان تشکلی فعال و پویا در جریان اصولگرایی به هیچ وجه در انتخابات آینده شوراها و ریاست‌جمهوری بی‌تفاوت نخواهد بود.

دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه عنوان کرد: جلسات خود را به صورت منظم در همین راستا برگزار خواهیم کرد و به صورت تشکیلاتی در انتخابات ریاست‌جمهوری حضور پیدا می‌کنیم.

عنبری ادامه داد: همه دلسوزان جریان اصولگرا در انتخابات آینده در قالب افراد و احزاب و گروه‌ها وظیفه دارند به میدان آمده و ضمن گرم کردن تنور انتخابات نسبت به انتخاب اصلح تشریک مساعی داشته باشند.

این فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جامعه اسلامی فرهنگیان را از جمله باسابقه‌ترین تشکل‌های اصولگرایی در سطح کشور و این استان دانست و گفت: فرهنگیان همواره با بصیرت در میادین و عرصه‌های مختلف ظاهر شده‌اند که جامعه اسلامی فرهنگیان وظیفه خود می‌داند نسبت به بصیرت‌افزایی با تشکیل جلسات هفتگی و ماهانه در آستانه انتخابات دین خود را نسبت به انقلاب و ‌آرمان‌های امام و رهبری ادا کند.

دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هنوز این تشکل وارد مصادیق نشده و به مانند سایر احزاب و تشکل‌های اصولگرایی به دنبال اتحاد حداکثری در میان جریان اصولگرا بوده، تصریح کرد: جامعه اسلامی فرهنگیان با در نظر گرفتن جمیع شرایط و همگام با سایر تشکل‌های اصولگرایی اوضاع را رصد کرده و بی‌شک در انتخاب مصادیق نیز به دنبال انتخاب اصلح خواهد بود.

وی محور حرکت جامعه اسلامی فرهنگیان را به مانند همیشه جامعتین دانست و متذکر شد: این تشکل خود را ملزم به حرکت سیاسی و تشکیلاتی حول محور روحانیت می‌داند و بر همین اساس پشت سر دو تشکل بزرگ و اصیل جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت خواهد کرد. 

انتهای پیام/2571/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول