اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

اجر آزادگان را تنها خداوند می‌تواند بدهد

خبرگزاری فارس: تمام اقدامات انجام شده برای افزایش رفاه آزادگان و خانواده‌هایشان نخواهد توانست گوشه‌ای از خدمات و جانفشانی‌های آنان را جبران کند و تنها خداوند قادر است اجر آنان را عطا کند.

اجر آزادگان را تنها خداوند می‌تواند بدهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک در غرب مرکز هرمزگان، محمد مشتاق‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست با آزادگان و جانبازان شهرستان که به مناسبت روز تجلیل از اسرا و مفقودین برگزار گردید با قدرشناسی از مقام شامخ آزادگان، اظهار داشت: کشور ایران اسلامی به لطف ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های جوانان برومند این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس، آزادی، استقلال و تمامیت ارضی خود را حفظ کرد و در حال حاضر همین ایثارگران هستند که به عنوان بازوان نظام و دفاع از آرمانهای انقلاب محسوب می‌شود.

وی افزود: اینان با رشادت ها و سلحشوری های خود، از آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و با آزادگی در چنگال اسارت تا ابد درس انسانیت و دفاع از حریم دین را به بشریت دادند.

فرماندار بستک آزادگان را اسوه صبر و استقامت در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: آزادگان بر اساس آموزه‌های دینی بدترین شرایط و شکنجه‌های روحی و جسمی را تحمل کردند و میزان استقامت مسلمان ایرانی را در دفاع از اسلام به نمایش گذاشتند.

مشتاق‌زاده ادامه داد: آرامش و آسایش امروز جامعه رهاورد صبر و تحمل آزادگان سرافراز در مقابل ددمنشی‌های دشمنان انقلاب اسلامی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک با بیان اینکه باید همه مسئولان و مردم در راستای تجلیل و تکریم جامعه ایثارگری تلاش کنند، افزود: عظمت و اقتدار جامعه اسلامی در گرو ایثارگری های جامعه ایثارگری است و وظیفه مسولان و مردم قدردانی از زحمات و جانفشانی‌های این قشر است.

وی در پایان یادآور شد: تمام اقدامات انجام شده و در حال اجرا برای افزایش رفاه آزادگان و خانواده‌هایشان نخواهد توانست گوشه‌ای از خدمات و جانفشانی‌های آنان را جبران کند و تنها خداوند متعال قادر است اجر آنان را عطا کند.

در این روز تعدادی از آزادگان در سخنانی به بیان دیدگاه‌ها و طرح خواسته‌هایشان پرداختند.

گفتنی است شهرستان بستک دارای 15 آزاده است.

انتهای پیام/88001/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول