اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مبارکه:

دشمن جنگ هوشمند علیه جوانان ما به راه انداخته است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مبارکه گفت: دشمن جنگ هوشمند علیه جوانان ما به راه انداخته و با هجوم فرهنگی و به وسیله ماهواره، اینترنت، پیامک‌ها، بلوتوث‌ها و بازی‌های رایانه‌ای توانسته جوانان ما را تا حدودی تحت تأثیر قرار دهد.

دشمن جنگ هوشمند علیه جوانان ما به راه انداخته است

قاسم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مبارکه اظهار کرد: نمونه بارز جنگ نرم دشمن بدحجابی است که در شهرستان شاهد آن هستیم و همچنین در اثر دیدن فیلم‌های ماهواره‌ای به ویژه شبکه مخرب فارسی بحث حجاب تحت‌الشعاع قرار گرفته و این خود یکی از شاخه‌های جنگ نرم و فتنه جدید است، که می‌طلبد مسئولان مربوطه به صورت منسجم وارد میدان شده و موارد زیر انجام گیرد.

وی افزود: بسیج موظف است در حلقه‌های معرفتی طرح صالحین خواهران بحث اصلی خود را عفاف و حجاب قرار دهد، آموزش و پرورش، ریشه‌ای و از پایه آموزش عفاف و حجاب را در دستور کار قرار دهد، مسئولان فرهنگی شهر اعم از اداره ارشاد اسلامی و حرکتی جدی و عزمی راسخ در این مورد داشته باشند و روحانیان و ائمه جمعه و جماعات به ویژه در این ایام که دهه امر به معروف و نهی از منکر است نسبت به آگاهی بخشی مردم اقدام کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مبارکه با اشاره به طرح‌های پیشنهادی خود در راستای مقابله با بد حجابی اظهار کرد: کسی که با وضعیت نامناسب وارد جامعه می‌شود فتنه‌ای است که اگر دنباله‌دار باشد علاوه بر این که خود آن فرد را دچار مشکل می‌کند به جامعه نیز آسیب می‌رساند.

وی گفت: این طرح، طرحی نیست که فقط وظیفه نهادی خاص باشد بلکه بحث توجه به احکام دین مطرح است و همه باید در این طرح شریک باشند.

حسینی ادامه داد: همه باید برای احیای حجاب و عفاف و مبارزه با بد حجابی تلاش کنند و در این راه نباید از انتقادهای بیجا به خودشان ترسی راه بدهند.

وی در پایان گفت: اغلب کسانی که با وضعیت زننده وارد جامعه می‌شوند نسبت به اعمال خود آگاه نیستند و باید آنها را متوجه عواقب خطرناک رفتارشان کرد و گرنه ممکن است این فتنه‌ها توسعه یابد و گریبان همه را بگیرد و ممکن است در بعد پشیمان شویم که این پشیمانی سودی نخواهد داشت.

انتهای پیام/63001/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول