اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

نام سپاه لرزه بر اندام دشمنان انقلاب می‌اندازد

خبرگزاری فارس: نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نام سپاه مایه امید و امیدواری، مقاومت و بیداری برای دوستان و اعمال ترس و واهمه بر اندام دشمنان انقلاب اسلامی است.

نام سپاه لرزه بر اندام دشمنان انقلاب می‌اندازد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در دیدار فرماندهان سپاه امام صادق(ع) اندیشه بسیجی و پاسداری از حریم ولایت و ولایتمداری را تنها راه احیاء حاکمیت اسلام در همه عرصه‌ها و رشد، تعالی، پیشرفت و توسعه بر مبانی دینی دانست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اذعان داشت: باید در مقابل کسانی که تضعیف سپاه و بسیج را دنبال می‌کنند، ایستاد و آن‌ها را از صحنه خارج کرد.

وی اقتدار و سربلندی سپاه را نشأت گرفته از عنایت خداوند متعال، درایت حضرت امام خمینی (ره) و هدایت‌های مقام معظم رهبری دانست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه تضعیف سپاه و بسیج را حرام و حمایت از آنها را امری واجب خواند.

صفایی‌بوشهری ایمان، تقوا، اخلاق، داشتن دانش، روحیه و رویه نظامی، ولایتمداری، ارتباط و تعامل وسیع با حوزه معرفت دینی و روحانیت و بصیرت در عرصه شناخت فتنه و عملکرد صحیح را از شاخصه‌های مهم سپاه خواند و از سپاه به عنوان یکی از هدایای ویژه الهی به ایران و اسلام یاد کرد.

صفایی‌بوشهری در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر نام سپاه لرزه بر اندام دشمنان اسلام می‌اندازد، اظهار داشت: نام سپاه مایه امید و امیدواری، مقاومت و بیداری برای دوستان و اعمال ترس و واهمه بر اندام دشمنان انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه سپاه و بسیج گرانقدر ما، همان فرزندان سپاه نبوی، علوی و حسینی هستند، از نیروهای سپاه پاسداران به عنوان نیروهای با بصیرت و دانشمند در عرصه‌های نظامی و ولایتمداری یاد کرد که دارای قدرت بالای عملیات میدانی و ساختار بسیار قوی هستند.

صفایی‌بوشهری با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در شرایط کنونی مایه‌ افتخار و عزت اسلامی است، تصریح کرد: به همین خاطر بسیاری از کشورها از سپاه و بسیج الگوبرداری می‌کنند.

انتهای پیام/66006/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول