اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت هیئت رزمی برگزار می‌شود

برگزاری کلاس داوری برای نخستین بار در ورامین

خبرگزاری فارس: هیئت رزمی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در نظر دارد یک دوره کلاس استاژ و دوره داوری درجه 3 ملی کیک بوکسینگ برگزار کند.

برگزاری کلاس داوری برای نخستین بار در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هیئت رزمی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در نظر دارد یک دوره کلاس استاژ و دوره داوری درجه 3 ملی کیک بوکسینگ برگزار کند.

برای نخستین بار هیئت رزمی شهرستان ورامین با هماهنگی هیئت مربوطه در استان برای بالا بردن سطح علمی و فنی ورزشکاران و داوران این دوره کلاس را در سالن کنفرانس باشگاه ورزشی انقلاب برگزار می‌کند.

شرکت کنندگان بعد از حضور موفق در کلاس‌های آموزشی، مدرک داوری درجه 3 ملی فدراسیون کیک بوکسینگ را دریافت خواهند کرد و به افرادی که در دوره استاژ حضور خواهند داشت گواهی شرکت به‌منظور استفاده از تسهیلات دوره‌های بعدی اعطاء خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند با حضور در سالن ورزشی فجر در روزهای فرد از ساعت 19:30 تا 21 با مراجعه به بهمن طالشی رئیس هیئت اقدام به ثبت نام کنند.

کلاس استاژ و داوری روز جمعه 10 آذرماه سال جاری از ساعت 9 تا 16 برگزار می‌شود و شرکت کنندگان باید جهت ثبت‌نام تا چهارشنبه هشتم آذرماه به مسئول مربوطه مراجعه کنند.

انتهای پیام/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول