اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری گتوند خواستار شد

هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای حفاری‌ در گتوند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری گتوند خواستار هماهنگی میان دستگاه‌های خدماتی پیش از انجام هرگونه حفاری در شهرستان شد.

هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای حفاری‌ در گتوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، هوشنگ محمدپور صبح امروز در جلسه کمیسیون حفاری شهرستان خواستار هماهنگی بیشتر ادارات خدمات رسان برای حفاری‌ها شد و گفت: باید در راستای انضباط بخشی به حفاری‌های سطح شهر گتوند تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف از تشکیل این ستاد هماهنگی برای انجام حفاری‌هاست، تاکید کرد: حفاری بدون مجوز در سطح شهر گتوند بسیار افزایش یافته و باید بر این مسئله نظارتی دقیق اعمال شود.

محمدپور افزود: هماهنگی به معنای جلوگیری از کارها نیست بلکه با یک مکاتبه ساده کتبی یا حتی مذاکره تلفنی می‌توان از بروز بسیاری از هزینه‌های اضافی جلوگیری کرد.

وی تاکید کرد: ماهیت تشکیل جلسه کمیسیون حفاری ساماندهی و اجرای پروژه‌ها و حفاری‌ها به صورت هماهنگ و جلوگیری از اتلاف هزینه‌ها و دوباره کاری در اجرای آن‌هاست لذا ادارات خدمات‌رسان قبل از انجام هرگونه حفاری ابتدا مجوز لازم را از این کمیسیون دریافت کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان گتوند خاطر نشان کرد: اخذ مجوز از این کمیسیون به نحوی تعهد برای حفاری در حجم مورد درخواست و پرکردن ترانشه باز شده و آسفالت آن در حداقل زمان است.

وی اظهار امیدواری کرد که تشکیل این کمیسیون باعث بهبود شرایط و حفار‌ی‌ها در شهرستان شود و خدمات‌رسانی توام با نظم و انضباط و رضایت مردم را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/72006/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول