اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پایگاه منطقه‌ای انتقال خون استان قم:

سامانه متحرک انتقال خون در قم راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر پایگاه منطقه‌ای انتقال خون استان قم از راه‌اندازی سامانه متحرک انتقال خون در آینده‌ای نزدیک در قم خبر داد.

سامانه متحرک انتقال خون در قم راه‌اندازی می‌شود

علی الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه کمبود فرآورده‌های خونی در استان وجود ندارد اظهار کرد: با وجود درخواست‌هایی که از استان‌های دیگر مبنی بر تأمین خون و فرآورده‌های آن در این اواخر صورت گرفته ولی اکنون ذخیره خونی پایگاه در شرایط مناسبی است.

وی با اشاره به تعداد مراکز انتقال خون استان قم گفت: اکنون سه مرکز انتقال خون در استان وجود دارد که در آینده تعداد این مراکز افزایش پیدا می‌کند.

مدیر پایگاه منطقه‌ای انتقال خون استان قم از راه‌اندازی سامانه متحرک انتقال خون در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: این سامانه به صورت اتوبوس بوده که پس از افتتاح در مناطق مختلف شهری و مراکز بخش‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی شده مستقر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل هزینه‌های فراوان و نداشتن توجیه اقتصادی در بخش‌ها و روستاها سامانه متحرک اهدای خون راه‌اندازی می‌شود تا بر اساس برنامه برای خدمت‌رسانی در آن بخش‌ها مستقر شود.

الهی با اشاره به احداث مرکز انتقال خون پردیسان گفت: زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع واقع در خیابان اصلی پردیسان جنب مرکز اورژانس 115 برای این مرکز در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: اکنون کار احداث این مرکز با مشارکت سازمان بسیج سازندگی پس از کسب مجوز از کمیته فضا و ساختمان آغاز شده است.

انتهای پیام/78003/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول