اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفت ماه نخست سال جاری

381 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان‌غربی کشف شد

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در هفت ماه نخست سال جاری بیش از 381 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان‌غربی کشف شده است.

381 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان‌غربی کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، خسرو گل محمدی ظهر امروز در نشست خبری، اظهار داشت: آذربایجان‌غربی به ‌عنوان یکی از استان‌های دارای امنیت در کشور شناخته می‌شود.

وی افزود: در این مدت بیش از 517 هزار و 144 فقره تماس با فوریت‌های پلیسی انجام گرفته که از این تعداد حدود 216 هزار و 647 فقره به عملیات انتظامی منجر شده است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: تشکیل 71 هزار و 330 فقره پرونده و ارجاع 13 هزار و 985 فقره پرونده به مشاوران اجتماعی پلیس از دیگر عملکردهای این پلیس در سال جاری بوده است.

وی ابراز داشت: ابلاغ 385 هزار و 713 فقره احکام قضایی و اجرای 56 هزار و 602 فقره اقدام دیگری است که در هفت ماه نخست سال 91 توسط پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی انجام شده است.

گل‌محمدی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی توسط رسانه‌ها برای آگاهی بخشی به مردم، گفت: این امر تأثیر بسزایی در میان مردم داشته و سبب ارتقای امنیت عمومی و کاهش تخلفات می‌شود.

وی اذعان داشت: کاهش سرقت منزل، مغازه و اتومبیل از تأثیرات تبلیغ مفید در رسانه‌ها بوده که در سال جاری به آن دست یافته‌ایم و این امر باید در ارتباط با سایر زمینه‌ها نیز انجام شود تا متخلفان در برابر مردم احساس آرامش و امنیت نداشته باشند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی از افزایش هشت درصدی سرقت موتور سیکلت خبر داد و بیان داشت: در خصوص سرقت از اماکنی همانند انبارها و کارگاه‌ها نیز باید به این نکته توجه شود که به دلیل بی‌اعتنایی صاحبان این اماکن شاهد افزایش سرقت هستیم که این امر نیازمند توجه بیش از پیش است.

  انتهای پیام/61003/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول