اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان خبر داد

برگزاری برنامه نمادین «عشاق بین‌الحرمین» در بهبهان

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان گفت: در برنامه نمادین «عشاق بین‌الحرمین» دو گنبد امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) به صورت نمادین در یک فاصله از یکدیگر قرار داده شده تا حالت واقعی کربلا و بین‌الحرمین را تداعی کند.

برگزاری برنامه نمادین «عشاق بین‌الحرمین» در بهبهان

محمدطلا مظلومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: در سال جاری هفته بسیج با دهه نخست محرم تقارن یافته که ما آن را به فال نیک می‌گیریم و شعار این هفته نیز با همین معنا، بسیج امتداد عاشورا قرار داده شد.

وی تصریح کرد: بسیج بهبهان نیز در این هفته برنامه‌های متعدد و متنوعی را برگزار کرد اما در راستای عاشورای حسینی اقدام به برگزاری برنامه معنوی «عشاق بین‌الحرمین» کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در خصوص این برنامه گفت: در این برنامه دو گنبد امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) به صورت نمادین در یک فاصله از یکدیگر قرار داده شده تا حالت واقعی کربلا و بین‌الحرمین را تداعی کند.

وی تصریح کرد: این امر باعث ایجاد شور و اشتیاق بیشتری در عزاداران شده و بازدیدکنندگان از برنامه نیز در حالی معنوی و خاص قرار می‌گیرند.

مظلومی خاطرنشان کرد: عزاداران حسینی نیز در تاسوعا و عاشورای حسینی به همراه دسته‌ها و هیئت‌های عزاداری خود به این محل آمده و به سوگواری و عزاداری می‌پردازند.

وی ادامه داد: همچنین نمایشگاه «بسیج امتداد عاشورا» نیز در کنار این دو گنبد برپا شده که در آن عملکرد یک ساله ناحیه مقاومت بسیج بهبهان و ماموریت‌های آن را به معرض نمایش قرار داده‌ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان در پایان گفت: در شب‌های 12 و 13 محرم نیز تعزیه بزرگی با حضور تعزیه‌خوانان برجسته کشور در محل برگزاری برنامه «عشاق بین‌الحرمین» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/72003/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول