اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بهبهان خبر داد

اعزام 100 مبلغ به نقاط مختلف بهبهان / فعالیت 210 هیئت مذهبی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بهبهان گفت: با آغاز محرم 100 مبلغ دینی به نقاط مختلف این شهرستان اعزام شده‌اند.

اعزام 100 مبلغ به نقاط مختلف بهبهان / فعالیت 210 هیئت مذهبی

حجت‌الاسلام حمید برازش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان ضمن تسلیت ایام عزای امام حسین(ع) اظهار کرد: ماه محرم و واقعه عاشورا دربر‎گیرنده درس‎ها و آموزه‎های بسیاری است که هر بار به آن نگاه کنیم گوشه تازه‎ای از آن فرا می‎گیریم.

وی با بیان اینکه واقعه عاشورا هیچ‎گاه قدیمی و تکراری نشده و همواره به روز است، تصریح کرد: عاشورا و ارزش بالای آن متعلق به شیعه تنها نبوده و می‎تواند معیار و محور مشترک و قابل توجه در میان همه ملت‎های آزادی‎خواه جهان باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بهبهان از اعزام 100 مبلغ به نقاط مختلف این شهرستان با آغاز محرم خبر داد و گفت: از این تعداد 20 نفر از آنها خانم و 80 نفر آقا هستند که به همه نقاط شهرستان از جمله بخش‌ها و روستاها اعزام شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اکثر این مبلغان بومی بهبهان هستند و تنها 30 نفر از آنها مبلغانی هستند که از خارج بهبهان به این شهرستان آمده‌اند.

برازش در ادامه بیان کرد: مبلغانی که به مناطق مختلف می‎روند با مردم و شنوندگانی در سطح فکری متفاوت و شرایط سنی مختلفی مواجه بوده و این افراد باید سخنان خود را متناسب با شنوندگان خود ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: مبلغان ما باید پیام‎های آزادی‎خواهی و ظلم‎ستیزی امام حسین(ع) را در نهضت عاشورا و قیام بر علیه مستکبران و مستبدان را به مردم منتقل کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بهبهان در پایان از فعالیت 210 هیئت مذهبی در این شهرستان خبر داد و گفت: این هیئت‌ها در طول سال و در ایام مختلف فعالیت کرده که در ماه محرم و به خصوص دهه نخست این ماه این فعالیت‎ها به اوج خود می‎رسد.

انتهای پیام/72003/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول