اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال اظهار نظر نماینده مردم نقده و اشنویه صورت گرفت

اعلام حمایت امام جمعه ارومیه از استاندار آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه و نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری به دنبال اظهارات اخیر نماینده شهرستان‌های نقده و اشنویه در صحن علنی مجلس از استاندار آذربایجان‌غربی اعلام حمایت کردند.

اعلام حمایت امام جمعه ارومیه از استاندار آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه در این نامه که عصر امروز در اختیار فارس قرار گرفت، حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی و آیت‌الله سید علی‌اکبر قرشی با اعلام حمایت خود از استاندار آذربایجان‌غربی نوشته‌اند: اظهارات اخیر نماینده مردم نقده و اشنویه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مصداق شبهه‌افکنی و آلوده کردن فضای روانی و سیاسی جامعه است.

این نامه افزوده است: این‌گونه اقدامات بی‌محابا و عجولانه حرکت در مسیر خواست دشمنان است.

امام جمعه ارومیه و نماینده خبرگان رهبری تاکید کرده‌اند: استاندار آذربایجان‌غربی به عنوان فردی ولایی و تلاشگر است و اینجانبان در سال‌های اخیر از نزدیک در جریان اقدامات و تصمیمات استاندار محترم بوده‌ایم.

در ادامه این نامه آمده است: عملکرد ایشان در حفظ وحدت و تقویت همدلی و اتحاد بین مردم شیعه و سنی و حتی اقلیت‌های دینی، کم نظیر است و کمتر دوره‌ای را سراغ داریم که به اندازه این دوره مسئولان، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روحانیان استان این فضای وحدت و همدلی تجربه کرده باشند.

حسنی و قرشی اضافه کرده‌اند: برگزاری جلسات متعدد با حضور گسترده مسئولان از طیف‌های مختلف، نشست‌های هم‌اندیشی با روحانیان، جوانان، دانشگاهیان، اقشار مختلف مردم، سفرهای متعدد شهرستانی و ارتباط نزدیک با مردم شهرها و حتی روستاهای دورافتاده آذربایجان‌غربی دلیلی غیرقابل انکار بر این مدعا است.

امام جمعه ارومیه و نماینده خبرگان رهبری یادآور شده‌اند: این‌گونه اظهار نظرها جفا در حق استاندار بلکه ظلم به مجموعه خدمتگزاران صدیق و تلاشگر ایران اسلامی است لذا از همه نمایندگان فهیم مجلس شورای اسلامی توقع داریم در نطق‌ها و اظهار نظرهای خود با درک موقعیت و شرایط خاص کشور هوشمندانه‌تر عمل کنند.

در پایان این نامه آمده است: از رئیس و هیئت رئیسه محترم انتظار داریم حفظ شأن و منزلت جایگاه نمایندگی مجلس را در همه ابعاد در اولویت خود قرار داده و با شبهه‌افکنانی که در شرایط حساس کنونی از طریق تریبون مقدس مجلس قصد سیاه‌نمایی و دامن زدن به اختلافات و ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان را دارند جدی و قاطعانه برخورد کنند.

این بیانیه به دنبال نطق اخیر عبدالکریم حسین‌زاده نماینده مردم نقده و اشنویه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/61008/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول