اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خورشید بر نیزه- 54

برگزاری گفتمان دانشجویی و 2 نمایشگاه در شاهرود

خبرگزاری فارس: گفتمان دانشجویی با محوریت «نفاق و انفاق» در شاهرود برگزار و دو نمایشگاه در دانشگاه صنعتی این شهر برپا شد.

برگزاری گفتمان دانشجویی و 2 نمایشگاه در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ظهر امروز این گفتمان با حضور حجت‌الاسلام سوزنچی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) در تالار اقاقیای دانشگاه صنعتی شاهرود و به همت اداره کل امور فرهنگی این دانشگاه و هیئت عاشقان مهدی(عج) بسیج دانشجویی برگزار شد.

در این گفتمان که هم‏زمان با ایام سوگواری امام حسین(ع) برگزار شد، دانشجویان شرکت‌کننده ابتدا به نوحه‌سرایی در سوگ امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) پرداختند و سپس بحث دانشجویی با محتوای اقتصاد مقاومتی مطرح شد.

بانک‏داری جمهوری اسلامی ایران، فرهنگ‏سازی اقتصادی، لزوم پرداخت خمس و دوری از ربا، اشکالات شرعی دیرکرد پرداخت وام، انفاق و قرض‌الحسنه از جمله مباحثی بود که در این گفتمان مورد بحث قرار گرفت.

این جلسات به افزایش درک و آشنایی بیشتر دانشجویان با اهداف دشمنان علیه ملت ایران در جنگ نرم و همچنین آشنایی با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان در برخورد با ملت و نظام اسلامی می‏انجامد.

به گزارش فارس؛ همچنین دو نمایشگاه کتاب و خوشنویسی در دانشگاه صنعتی شاهرود دایر شد.

نمایشگاه کتاب هم‏زمان با هفته‌ بسیج و ماه محرم، به مدت10 روز در دانشگاه صنعتی شاهرود و در تالار اقاقیای این دانشگاه دایر است.

نمایشگاه کتاب توسط انتشارات سبط اکبر قم و مؤسسه فرهنگی طنین ناب کانون جوانان بسیج شاهرود برپا شده است و به عرضه کتاب‌هایی با موضوعات شهدا، مذهبی و کتب ادبی می‌پردازد. کتب این نمایشگاه با 15 درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

همچنین نمایشگاه خوشنویسی «اشک نی» به همت کانون هنرهای تجسمی و صنایع‌دستی دانشگاه صنعتی شاهرود و با نمایش آثار استاد برزجان، عضو انجمن خوشنویسان شهرستان شاهرود به مدت سه روز در طبقه‌ فوقانی تالار شقایق‌های دانشگاه صنعتی دایر شده است.

در این نمایشگاه، آثار خوشنویسی استاد برزجانبان با موضوع «مناجات» شامل تراریوم، ویترای و تابلوهایی از سیاه قلم به نمایش گذاشته شده است.

همچنین اداره کل امور فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود و بسیج دانشجویی، محرم‌نامه‌ای متناسب با سوگواری هر روز محرم با موضوعات حسین(ع)، رقیه بنت‏الحسین(ع)، قاسم بن الحسن(ع)، قمر بنی هاشم(ع)، علی‏اصغر(ع)، عبدالله ابن الحسن(ع)، علی‏اکبر(ع) و موضوعات پاسخ به شبهات در بین دانشجویان توزیع می‌کند.

انتهای پیام/74003/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول