اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خبر داد

دستگیری 8 نفر از اعضای شرکت هرمی در کرج

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان البرز از شناسایی سه دفتر شرکت هرمی گلدکوئیست و دستگیری 8 نفر از اعضای اصلی این شرکت‌ها در کرج خبر داد.

دستگیری 8 نفر از اعضای شرکت هرمی در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، حمیدرضا گل صباحی با اعلام این خبر گفت: چندی پیش در پی وصول پرونده شکایت فردی به نام «احسان –د» از سوی بازپرس شعبه 7 دادسرای امور جنایی شهرستان کرج به پلیس آگاهی استان البرز از شخصی به نام «مجتبی –د» مبنی بر عضوگیری در شرکت هرمی پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: در تحقیقات اولیه از متهم مشخص شد که وی از طریق دوستانش با «مجتبی –د» آشنا شده و پس از مسافرت از شهر شیراز به شهرستان کرج پس از چندین جلسه آشنایی با این فرد و پرزنت شدن از سوی او، تحت تاثیر حرف‌های متقلبانه وی، مبلغ 21 میلیون تومان جهت سرمایه‌گذاری در شرکت به نامبرده پرداخت می‌کند.

این مسئول گفت: ماموران با توجه به اظهارات شاکی بلافاصله به آدرس دفتری که او با متهم ملاقات داشته اعزام و با تحت نظر قرار دادن مکان مورد در نهایت هنگام مراجعه وی به دفترش در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر و در بازرسی از آنجا مقادیر زیادی کاتالوگ‌های آموزشی،سی دی و ... کشف و ضبط و دفتر مذکور را نیز پلمب می‌کنند.

گل صباحی افزود: متهم دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی، در بازجویی‌های ماموران به فعالیت همزمان در دفتر دیگری در نزدیکی‌های دفتر قبلی اعتراف کرد که بلافاصله تیم ویژه‌ای از کارآگاهان به آدرس مذکور مراجعه و پس از شناسایی دفتر مورد نظر مشخص شد که تمامی اعضای آن پس از دستگیری «مجتبی –د» به دفتر دیگری در آدرس خیابان شهید بهشتی که به عنوان دفتر سوم برای فعالیت اعضای دایر شده بود منتقل شده‌اند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی وارد دفتر شده و در بازرسی از آنجا تعدادی سی دی و کاتولوگ آموزشی کشف و ضبط و دفتر دوم را نیز پلمب کردند.

گل صباحی اظهار داشت: ماموران پس از شناسایی دفتر سوم بلافاصله مکان مورد نظر را تحت محاصره قرار داده و از اعضای شرکت خواستند تا خودشان را تسلیم ماموران کنند اما آنها از باز کردن درب شرکت امتناع کردند بنابراین ماموران پس از باز کردن درب شرکت تعداد 7 نفر از اعضای شرکت هرمی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های ماموران به جرم خود مبنی بر فعالیت و عضوگیری در شرکت هرمی اعتراف کرده و اقرار کردند که مدت 6 ماه است که از شهرستان شیراز به کرج آمده و با پرداخت مبلغ 6 میلیون تومان به عضویت در شرکت درآمده‌اند.

گفتنی است، متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آنجا با قرار وثیقه 50 میلیون تومانی راهی زندان شدند.

انتهای پیام/2302/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول