اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس:

دامن زدن به مسائل اختلافی به صلاح کشور نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دامن زدن به مسائل اختلافی به صلاح کشور و نظام نیست.

دامن زدن به مسائل اختلافی به صلاح کشور نیست

حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع فعالان طرح شجره طیبه صالحین در زمینه توقف سئوال از رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پیش از این سخنان نیز اکثریت نمایندگان مجلس با این موضوع مخالف بودند اما عده‌ای با اصرار خود ایشان را وادار به ورود مستقیم به این قضیه کردند.

وی ادامه داد: اینگونه حرکت‌ها موجب تیره و تار شدن روابط میان مجلس و دولت می‌شود و بسیاری از نمایندگان مجلس به همین علت با طرح دوباره سئوال از رئیس جمهور مخالف بودند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه طرح سئوال از رئیس جمهور در گذشته خاطر نشان کرد: در آن زمان نیز با این کار مشکلی از معضلات سیاسی و اقتصادی کشور حل نشد و این بار نیز اگر این اتفاق می‌افتاد، نفعی برای ملت نداشت.

وی لحن مقام معظم رهبری را در طرح کردن این موضوع بسیار لطیف توصیف کرد و بیان داشت: ایشان ضمن احترام به مجلس ادامه این مسیر را خلاف مصالح عمومی کشور دیدند و به همین خاطر نمایندگان را از آن بر حذر داشتند.

آشتیانی با اشاره به مشکلات کنونی کشور اضافه کرد: در شرایطی که دشمن یک تهاجم همه‌جانبه را علیه ما آغاز کرده و تمام ابزارهای داخلی و خارجی را برای به تسلیم رساندن ما استفاده کرده است، دامن زدن به اینگونه مسائل تنها حرکت کردن در مسیر رضایت دشمن است.

وی طرح سئوال از رئیس جمهور را دادن سوژه تبلیغاتی به دشمن دانست و گفت: مصالح عمومی کشور و نظام خلاف این است که در چنین شرایطی به اختلاف میان قوا دامن زده شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به نقش رهبر در نظام اسلامی خاطر نشان کرد: طبق قانون اساسی نظارت بر سیاست‌های کلان در کشور به عهده رهبری نظام است و ایشان هر جا در این زمینه انحرافی را مشاهده کنند، وارد میدان شده و تذکرات لازم را می‌دهند.

وی ادامه داد: پیش از این نیز رهبر انقلاب قوای سه گانه کشور را به حفظ اتحاد میان خود دعوت کرده و از طرح مسائلی که موجب اختلاف می‌شود، بر حذر داشته بودند که این توصیه‌ها از سوی شخصیت‌های سیاسی آنطور که باید شنیده نشد.

انتهای پیام/78006/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول