اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سقز ‌و ‌بانه در مجلس:

نظارت بیشتر ‌بر ‌بازار ‌ارز وظیفه دولتمردان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ‌سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات اخیر ‌در ‌زمینه آرام کردن بازار ارز، خواستار ‌نظارت بیشتر بر بازار شد.

نظارت بیشتر ‌بر ‌بازار ‌ارز وظیفه دولتمردان است

محسن بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج تورم کنونی، تشدید گرانی و فشار تحریم‌ها را موجب فشار مضاعف به مردم دانست و خواستار توجه بیشتر مسئولان در این باره به منظور حل مشکلات و کاهش فشار بر مردم شد.

وی مشکلات اقتصادی امروز جامعه را غیرقابل کتمان دانست و گفت: انتظار می‌رود که دولت با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه خدمت بیشتر، تبعات منفی این تحریم‌ها را کاهش دهد تا رضایت مردم در این زمینه جلب شود.

بیگلری در خصوص اوضاع این روزهای بازار ارز با بیان اینکه اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است، دستگیری اخلالگران ‌ارزی‌ را در این راستا مثبت ارزیابی کرد ‌اما در عین‌ ‌حال گفت: جا دارد که نظارت‌های بیشتر و ‌دقیق‌تری در این خصوص اعمال شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از ‌رعایت اولویت‌های ‌ارزی توسط دولت تشکر ‌کرد و تخصیص ارز مرجع برای کالاهای اساسی را در همین راستا مطلوب ارزیابی کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نباید در شرایط کنونی به فکر بزرگنمایی برخی از مشکلات باشیم، گفت: امروز باید دولت و مجلس با همکاری یکدیگر مشکلات کشور را حل و فصل کنند.

انتهای پیام/79008/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول