اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لنده خبر داد

پخش مراسم تجمع بزرگ عاشوراییان لنده از شبکه یک سیما

خبرگزاری فارس: امام جمعه لنده گفت: با هماهنگی مدیرکل صدا و سیمای استان استان کهگیلویه و بویراحمد و شبکه یک سیما تجمع بزرگ عاشورایان حسینی فردا پنجشنبه در لنده برگزار می‌شود.

پخش مراسم تجمع بزرگ عاشوراییان لنده از شبکه یک سیما

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام عباس عبدالملکی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری تجمع بزرگ عاشوراییان در لنده با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: دشمنان اسلام با حیله و ترفندهای مختلف درصدد ضربه زدن به آرمان‌های اصیل اسلامی و انحراف در معیارهای جامعه اسلامی هستند.

وی افزود: فرهنگ عاشورایی برای مقابله با این ترفندهای دشمن به طور شایسته در جامعه نهادینه شود.

رئیس ستاد شئون فرهنگی لنده گفت: عاشورا تابلویی از رشادت‌ها و ایثارهایی است که اگر در جامعه ما به عنوان الگو معرفی شوند جامعه از هرگونه بن‌بست خارج خواهد شد.

حجت‌الاسلام عبدالملکی تصریح کرد: تقارن هفته بسیج و ایام محرم نشان از همسویی و هم‌گامی بسیج با آرمان‌های عاشورا داشته و رمز موفقیت آن‌ها تاکنون همین بوده است.

وی در ادامه افزود: شهر لنده با داشتن قدمت بیش از یک قرن علمداری تعزیه در استان و بنای نخستین مسجد و حسینیه استان در این شهر جایگاه واقعی خود را در ترویج فرهنگ عاشورایی تاکنون به خوبی حفظ کرده است.

امام جمعه لنده گفت: ولایت‌مداری و عشق به اهل بیت مردم این سامان زبان‌زد عموم مردم در سطح استان بوده و در همه مناسبت‌های ملی و مذهبی حضوری پرشور و چشمگیر داشته است.

حجت‌الاسلام عبدالملکی در ادامه ضمن تقدیر از برنامه‌های خوب صدا و سیمای استان در ایام محرم افزود: برگزاری برنامه ایل سوگوار در سطح استان و شهرها و بخش‌های آن گام مهمی در جهت ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و به تبع آن فرهنگ عاشورایی می‌باشد.

وی در ادامه با اعلام این خبر که تجمع بزرگ عاشوراییان حسینی در لنده برگزار می‌شود، گفت: با هماهنگی صدا و سیمای استان و شبکه یک سراسری برنامه تجمع بزرگ عاشوراییان حسینی در لنده برگزار و پوشش خبری داده می‌شود.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول