اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی وزارت آموزش و پرورش

چهارمحال و بختیاری استان برتر در امور شاهد و ایثارگران شد

خبرگزاری فارس: مدیر مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در ارزیابی وزارت آموزش و پرورش، چهارمحال و بختیاری به عنوان استان برتر در امور شاهد و ایثارگران معرفی شد.

چهارمحال و بختیاری استان برتر در امور شاهد و ایثارگران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منوچهر پودش صبح امروز در نشست شورای اداری اداره‌کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به ارزیابی ستادهای شاهد و ایثارگران در سراسر کشور استان چهارمحال و بختیاری در میان استان‌های کشور رتبه دوم این ارزیابی را کسب کرد.

وی افزود: ستاد شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش در بین گروه‌ها نیز به عنوان ستاد برتر در گروه سه معرفی شد.

پودش با اشاره به اهداف برگزاری این ارزیابی در کشور خاطرنشان کرد: همه ساله ارزیابی‌هایی در کشور بر اساس آیتم‌های گوناگون صورت می‌گیرد و هدف این ارزیابی‌ها ایجاد انگیزه بین ستادها و ارزش‎گذاری زحمات همکاران فرهنگی شاغل در طرح‎‌های شاهد است.

وی وظیفه اصلی ستاد شاهد را پیگیری و رسیدگی به امور فرزندان شهدا دانست و گفت: خانواده‌های ایثارگران، شهدا و جانبازان در اولویت اصلی این ستاد قرار گرفته و کلیه امور مربوطه در این ستاد پیگیری شده تا مشکل حل نشده در این زمینه رها نشود.

مدیر مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از کسب مقام دوم کشوری توسط ستاد شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: در مجموع شهرستان تهران با کسب 90.05 رتبه اول و استان چهارمحال و بختیاری با امتیاز 88.04 رتبه دوم کشور را کسب کرد که نسبت به میانگین کشور 6.22 نمره رشد و نسبت به سال گذشته نیز 5.97 نمره رشد داشته است.

انتهای پیام/68006/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول